BB1M 2013

February 9, 2013




Assalamualaikum , salam sejahtera semua.
siapa yang pelajar IPTA angkat tangan sekarang . hihi. 
mimin dah dapat dah . Tapi ada cerita disebaliknya untuk mendapatkan baucer buku ni.


Pada 06 Mac 2013, Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam telah menyampaikan amanat dari Perdana Menteri Malaysia kita kepada pelajar Politeknik Merlimau Melaka pada pukul 5.00 petang.
Disebabkan masalah masa, Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam tiba pada jam 6.50 ptg.

errr, lambat sangat bukan.. Cerita Hingga Hujung Nyawa dan nak start !
Masing-masing da merungut. Pada mulanya Mimin nak cabut dari dengar depa bebel2. hikhik
Tapi, pengumuman telah dibuat sekiranya tiada cop pada kad tersebut, untuk dapat BB1M dapat lambat
Terpaksa juga Mimin datang balik Dewan Platinum PMM.


Habis amanat yang disampaikan. Kami pun macam kambing berebut-rebut nak dapatkan cop tersebut. 
haihhhh. rasa macam nak maki dengan pengurusan JPP ni . macam bukan pelajar IPT bila sedemikian rupanya.

Keesokkan harinya,penyampaian baucer di Dewan Platinum PMM. Bukan beratur lagi dah nak amik baucer ni. Tapi berempuh. Padat, sendat dan ketat dalam dewan tu. Sampai tak boleh nak bernafas rasanya dalam dewan ni. Mengambil masa selama 2 jam untuk berempuh . eeeeiiii. kenapa laa pengurusan sebegitu rupa. Sia-sia je berempuh semalam untuk dapatkan cop. tapi bila tiba harinya. cop tersebut tidak digunakan langsung. 

Harap tahun akan datang dapat perbaiki pengurusan tersebut.




2 beleter:

ciksengeh :D said...

memang semua ipta mcm tu ke ? pengurusan kat tempat kite belaja pun mcm tu ..

✿A I N A A✿ said...

ena pun dah selamat dapat.. Alhamdulillah..

Powered by Blogger.
Back to Top