Tadika Pelangi Elit, Semenyih

January 7, 2014
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ini adalah pengalaman pertama bekerja selepas habis belajar. Menjadi salah seorang tenaga pengajar di sana. Sebenarnya aku takde pengalaman pun jadi tenaga pengajar di mana mana sekolah. haha! makanya jadilah tenaga pengajar yang tak bertauliah.

Tak tau nak gambarkan perasaan bila pelajar yang comel-comel ni panggil aku Teacher ! Oh My Good.. ini adalah tanggungjawab yang besar.. and one more thing.. mimin ni actually panas baran tau. tapi bila kat sini mimin jadi penyayang pulee. haha

Hari ni adalah hari kedua kat Tadika Pelangi Elit. Alhamdulillah.. dah namanya Elite.. kena usaha keras untuk mereka semua ni bijak pandai belaka... So, karenah manja dia. of cos kena pandai atasi..






One day ! Teacher akan rindu uolls semua. Aniq, Amoi, Dhia Aleesya, Adib, Faris, Darwish,

2 beleter:

eyqa yushaiza said...

jadi cikgu ke jaga dorang je kalau jaga budak2, samala dengan kite :3 :3

MiMiNadam said...

haha. teacher + jaga bebudak.. penat2.. hihi

Powered by Blogger.
Back to Top