CABARAN 30 HARI | HARI 24: RUMAH IMPIAN ANDA

September 24, 2014

Assalamualaikum w.b.t

CABARAN 30 HARI | HARI 24: RUMAH IMPIAN ANDA. Dengan kemampuan sekarang yang memang tak mampu memiliki rumah sendiri, hanya rumah impian jee laaa jadi impian. Kalau tercapai, sujud syukur, kalau tak tercapai.. apa adanya. Sekali sekala berangan. Apalah salahnya. Rumah idaman mimin rumah yang selesa untuk mimin sekeluarga duduk, yang tak payah modal lagi untuk bawak anak bercuti pergi taman tema air. Haha, budget sikit lah, cover buat rumahbesar macam kat atas tuu. haha. Mimin pilih rumah besar macam dalam gambar tu, sebabnya rumah mimin takde ruang langsung. Penuh dengan baju. semua baju. haa, kalau boleh mimin nak ada tempat khusus untuk baju, kasut dan accessories yang lain. hihi

3 beleter:

suhailah hamid said...

Smg impian mimin akan tercapai insyaAllah...

Mama Myja said...

Sukanya rumah der swimming pool.. huhu

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Kan ... Best kot dapat umah besar ... Tapi jenuh nak mengemas ...

Powered by Blogger.
Back to Top