Cabaran 30 Hari | Hari 6 : Apa Yang Mimin Makan Hari Ini

September 6, 2014
Assalamualaikum w.b.t

Hari ni punya task tak berapa nak mencabar. Sebab bab makan ni benda fav Mimin. Semua orang pun daa nampak hasil daripada "suka makan" kat Mimin ni. Naik, semua naik. haha. Hari ni makan simple. Tapi banyak kali makan. Haha. Ishh, memang payah lee sebut pasal makanan ni.



Hari ni Mimin punya breakfast merangkap lunch. Cabonara.
Sedap memang sedap. Kalau makanan ala Italy ni cepat lapar balik. mihmihmih. Lepas makan pergi jumpa supplier, jumpa customer terus shoot p Eheh Bazaar. Tengok ramai peniaga Online buka Booth. confirm rambang mata uoolssss.. haha.
Macam macam jual naaa, memang cuci mata betulbetul. tak lepaskan peluang. haha
Kat sana pun mimin makan lagi. nyummyyy.. sedaap Nutella Pod ni.


Haa ! tuu jee laah mimin makan untuk hari ni. Tak berapa nak healthy sangat. hehe..



7 beleter:

miya amira said...

sedapnya cabonara...

Yan Ty said...

I like western ... Yummy

Nazlee Ismail PCL said...

Pcl tak reti sangat nk makan menda² tu..tekak melayu ni memang lah..kekampungan skit.
Btway..penah sekali makan cabonara, not bad.

Anizz Annisa said...

nutella tu sedappp... nk sikit mimin... hihi

Mama Myja said...

sedapnyer... heheh

CABARAN HARI KE-7

Yana Mohamad said...

hamboi haa.pepagi dah mkn western.haha
http://hati-qaseh.blogspot.com/

Norhasniza Khalid said...

waaahhh... sedapnya,. ok lah janji kenyang... hihi

Powered by Blogger.
Back to Top