CABARAN 30 HARI | HARI 7: SEJAUH MANA PENDIDIKAN PENTING DALAM DIRI SENDIRI

September 7, 2014
Assalamualaikum w.b.t

CABARAN 30 HARI | HARI 7:  SEJAUH MANA PENDIDIKAN PENTING DALAM DIRI Mimin. Memang tak boleh nak sangkal kalau pendidikan penting dalam kehidupan. Sampai sekarang Diploma Mimin tak laku laku ni, Hantar resume sana sini depa dok senyap takde khabar berita. Nak jadi cerita laa ni kena kerja dengan kakak sendiri, huhu. Tapi takpe . Mimin x anggap benda tuu beban selagi ianya rezeki yang Halal. 




Okay, kat sini Mimin keliru sikit dengan tajuk ni. Nasib baik ada blogger tegur. hehe. so, pendidikan amat penting. Kenapa penting? Dari segi perbualan kita dapat menilai tahap pendidikan seseorang itu. Pendapat mimin lagi, pendidikan juga dapat mengubah cara hidup kita sedia ada. betul tak. err, salah ke?

6 beleter:

Zayani Zulkiffli said...

Good luck! :)

Mama Myja said...

Semoga berjaya..

Jemput singgah, komen dan follow

CABARAN HARI KE-8

Norhasniza Khalid said...

gud luck dear..

Norhasniza Khalid said...

cantik mimin.. ;)

Anizz Annisa said...

same la mimin.. dh merata hantar resume.. tp semua senyap je.. aduhaii.. sedih pon ade jugak..huhu

Anizz Annisa said...

same la mimin.. dh merata hantar resume.. tp semua senyap je.. aduhaii.. sedih pon ade jugak..huhu

Powered by Blogger.
Back to Top