VIRAL | Hudud isi periuk nasi by Aisyah BFMRadio #kupas

March 20, 2015
VIRAL | Hudud isi periuk nasi by Aisyah BFMRadio #kupas | Assalamualaikum w.b.t. Malam ni rancak isu Hudu by Aisyah #BFMKupas . Apa yang dinyatakan dalam video yg jelas menyuarakan dan memperlekehkan hukum hukum Islam. Sedangkan dia juga beragama Islam. Video dah di delete



Tak salah nak promote GST dan nak bandingkan dengan Hudud. Tapi jang melampaui batas dan memakan diri sendiri 

10 beleter:

Zaidalifah Hussin said...

Siapakah Aisyah ??...

Nurul Shahira said...

Iye, Sha pun nak tanya soalan yang sama. Siapa Aisyah?

adk dayah said...

doakan dia menerima hidayah ALLAH =)

Nik Ainaa said...

xnak tengok video tu. takut sabar entah kemana, mencarut nnti yg keluar. fuh! bertabahlah wahai hati! >,<

ewento marcello said...

memang habislah dia ni. mesti ramai yang usha je skrg ni

Inani Hazwani said...

akak ada jugak tengok ni

Eny Abdullah said...

tak salah kalau nak berbahas... tetapi jgn mempersendakan...

DRAMATIC UNIQ said...

singgah sini klik2 iklan and done follow mimi... :)

*happy berEFG ye...*

sayidah napisah said...

adoii adoiii

Akif Imtiyaz said...

Huhuhu budak baru blajar ..camni laa jdnya klau kurang blajar bsb agama..bila ditegur tak endah..sblm buat tk fikir dulu..jgn main2 dgn hukum Allah..

Powered by Blogger.
Back to Top