REVIEW | Jengka Filem 2015 arahan Aziz M. Osman

April 1, 2015
REVIEW | Jengka | Assalamualaikum. Hari ni mimin nak buat review sikit cerita Jengka arahan Aziz M. Osman. Memula plan nak tengok cerita Demonic. Mimin kan terkedek-kedek, jadinya cerita Demonic pun  berlalu dengan jayanya tanpa kehadiran Mimin T.T. Rating cerita Jengka ni bagi Mimin cuma 2 Bintang je. Sebab, nampak sangan kejadian sebenar tu cuma lakonan semata dan ceritanya ala-ala Highlan Tower. Tak pasti sama tak dengan Villa Nabila, sebab mimin tak nak tengok villa nabila kat wayang dah. Rasa membazir yang amat. Haha. Bukan taknak support filem Melayu. Tapi belum sampai tahun cerita keluar dari wayang dah keluar kat tv. Ishhh, tuu yang tak mau.

1 beleter:

Akif Imtiyaz said...

Jengka hehe...tak beraps nl tonton filem sgt laaa

Powered by Blogger.
Back to Top