Tahniah | Konvokesyen kali ke-14 Politerknik Merlimau Melaka

April 2, 2015
Tahniah | Konvokesyen kali ke-14 Politerknik Merlimau Melaka | Tahniah buat adik-adik dan  kawan-kawan seperjuangan Mimin yang telah berjaya menamatkan pembelajaran di Politeknik Merlimau Melaka. Diam tak diam, dah setahun jugak Mimin habis belajar. alahi.. rindu pulak nak konvo lagi. Apap pun mimin ucapkan tahniah untuk kawan Mimin yang sama sama Sahabat Perwakilan Pelajar kat PMM dulu. Dua kali tahniah laa, sebab sudah mendirikan rumahtangga dan menjadi pelajar cemerlang PMM untuk kali ni. tahniah ye epul  tahniah. Majlis kawin nanti jemput laa hakak ni. huhu

PMM Konvokesyen 2014


Mimin awat hang itam sangat. hahaha. #throwback

7 beleter:

Akif Imtiyaz said...

Terobekk hehe..mimin awst hang itam sgt ..huhu sapa yg tanya gtuu hehe..

DRAMATIC UNIQ said...

Ooo.. student politeknik juga ehh.. hehehehe..

give me five....!! :)

tapiii akak POLISAS laa.. kira poli jgk arr kan.. kikikikikiii...

Zizie Zack said...

dalam kelas saya ada 3 org drpd politeknik merlimau :)

adk dayah said...

bila la dayah pula nak konvo T_T

#EFGbukansembangkosong

Inani Hazwani said...

manis je mimin. ^^

Inani Hazwani said...

manis je mimin. ^^

sayidah napisah said...

tahniahhh :D

Powered by Blogger.
Back to Top