Pergimu Mesti Dicari Ganti

June 2, 2015
Pergimu Mesti Dicari Ganti | Assalamualaikum w.bt. waktu kena bayar bill bill lah ada je yang cemburu nak baru. Memang tak boleh berangan nak gantikan baru kalau tak sedia dan tak mampu nak menggantikan yang baru. Mana boleh tak cari ganti kalau cermin mata Mimin yang mencerahkan dunia Mimin patah pagi tadi masa mandi T.T duit pun macam air je keluar.

Nangis guling guling T.T
Takde hari lain ke nak patah ni sayangku? Awak buatkan saya nak tinggalkan awk dan cari yang baru. Ternampak nampak GST jee sekarang ni -,-

4 beleter:

Nazlee Ismail PCL said...

camana tu boleh patah cik min?susahkan kalau satu nikmat kena tarik balik..

Hayati Sakaria said...

Wajib cari ganti.. kalau tak, tak kenal orang & orang ingat kita sombong..

ewento marcello said...

kurang-kurang 2-3 rat terbang

Cikgu Norazimah said...

cn faham perasaan tu, cn banyak kali patah, mmg rasa kelam dunia...huhu

Powered by Blogger.
Back to Top