6 Gambar | Kehidupan Sosial Fara Mendoza

Fara Mendoza. Hmmm macam Fara Berdosa pulak bunyinya. Fara Mendoza merupakan artis baru di bawah naungan MIG Talent yang dimiliki oleh David Teo dan baru saja menamatkan kontraknya baru-baru ini dan pernah muncul dalam beberapa drama sebagai watak pembantu.

Nama Fara Mendoza akhirnya berjaya mendapat perhatian setelah menimbulkan kontroversi melalui muatnaik perbualannya bersama Fizz Fairuz. Malah episod kontroversi menjadi semakin menarik apabila Fizz menafikan dia mengenali Fara.

Bertentangan dengan apa yang dikatakan oleh Fizz, pelakon baru ini mendakwa dia sendiri pelik bagaimana Fizz mendapatkan nombornya untuk dihubungi melalui WeChat. Malah perkara ini membuatkan isteri Fizz, Almy menyuarakan rasa tidak puas hatinya di laman sosial.








Nama Penuh: Fara Mendoza
Umur: 25 Tahun
Instagram: https://instagram.com/faramendoza
Keek: https://www.keek.com/farahmendoza
Twitter: https://twitter.com/mendozadoza22
Pekerjaan: Pelakon Sampingan
Lakonan: Stiletto Merah, Projek Memikat Suami dan Suamiku Encik Sotong

Perbualan Antara Fizz Fairuz Dan Fara Mendoza Di WeChat



fizz-fairuz

fizz

Penjelasan Almy Nadia Isu Skandal Fizz Fairuz

Almy Nadia isteri kepada Fizz Fairuz memberi amaran kepada Fara Mendoza agar tidak mencari publisiti murahan untuk menghancurkan rumah tangga mereka. Tambah Almy Nadia lagi, kemungkinan Fara Mendoza sudah tiada “job” sehingga sanggup memprovokasi rumah tangga orang lain.

almy nadia

Lakonan Fara Mendoza Dalam Drama Projek Memikat Suami

lakonan

4 Comments