Hari Merdeka kali ke58

August 31, 2015
Hari Merdeka kali ke58 | syukur Malaysia masih aman. Kita masih menikmati hari kemerdekaan Malaysia kali ke58. Tiada perang perang bersenjata atau pun penumpahan darah di bumi Malaysia. 


Bertemakan #SehatiSejiwa pada kali ini. Apakah maksud kemerdekaan ini pada diri kita? Ohh yeayhh ! Susah nak jawab. Haha. Sebab hari ni menghabiskan sisa sisa cuti merdeka di rumah sambil tengok princess diaries dekat tv. Hahaha.

Macam mera hussain ni cakap. Sambutan zaman kanak-kanak paling ditunggu-tunggu. Dengan hanya RM0.50 dah dapat bendera yg ada gula-gula. Lepas tu ikat kat basikal. Kalau kat sekolah mesti volunterr nyanyi lagu merdeka untuk sambutan kat sekolah. 

Sekarang, dengan pesawat yang hilang, wujudnya GST, duit ringgit Malaysia jatuh, bersih 4.0 dan macam macam membuatkan rasa tak sangat nak sambut.

Semoga tahun depan bersemangat dari tahun ni. Hehe . Selamat menyambut hari kemerdekaan kali ke 58 semua!

2 beleter:

PeRdU cINta said...

Itu semua sedikit sebanyak menganggu emosi untuk meraikan sambutan hari kemerdekaan..

Aiezza Sue said...

tertarik pada gambar tema merdeka pilihan mimin tu :)

Powered by Blogger.
Back to Top