Viral | Nasi Lemak Pura Kencana

September 11, 2015
Nasi Lemak hijau sedap | Nasi lemak hijau yang sedap di Taman Pura Kencana kini sudah dikenai orang ramai. Tak hairanlah kalau nasi lemak ni diviralkan. Sebab memang puas hati dengan lauknya. Besau besau sotong, ikan, ayam nya. 

Nasib baik dah makan sebelum pemes tempat ni, kedai makan tuu depan rumah mimin je tau. So dari dalam rumah boleh skodeng dari tingkap. Pheww. Kata kaww! Full house everyday. Tunggu daa slow sikit baru pekena second round nasi lemak. Hihi

Nasi lemak batu pahat

Nasi lemak batu pahat

Nasi lemak batu pahat
Nasi lemak ayam
Mengiurkan kan nasi lemak cik chom ni? Siapa siapa nak p makan ni. Jangan lupa roger roger mimin. Mimin boleh datang on time hee . Hahaha

8 beleter:

yoorin melacolea said...

harap raya haji ni akk balik kampung bukak laaaa..uhukuhukuhukk..

Emy Effendi said...

fuhhh teringinnn nak ke situ.. tp jauhhh benar T_T

Haffizul Iskandar said...

kenapa warna hijau dia tak penuh? Campur ye dengan nasi lemak biasa? Lepas tu, warna hijau tu rasa pandan ye? Erks

Amanda Suria said...

sajer jer la ni nak goda akak makan nasi lemk ni..mak oii besaunya ikan

DRAMATIC UNIQ said...

nanti balik Batu Pahat akak pergi sana..
Mimin belanja tau..!! nak nasi lemak dengan sotong king tu.. hahahahaaa... :)

kak gojes said...

alamak..ikan tu besar la WITH LOVE KAK GOJES

padlie said...

Besarnya lauk.. menarik nih

Nasha Muslimah said...

Salam dik. Kedai ni tutup hari apa dan beroperasi pagi ke petang ke. Dan tutup kul brape huhu

Powered by Blogger.
Back to Top