Konvokesyen UTHM kali ke-15

October 2, 2015
Konvokesyen Universiti Tun Hussain onn Malaysia kali ke-15 | tahniah diucapkan kepada para graduasi UTHM. Mimin rasa macam nak konvo lagi je rasa bila tengok diorang berkonvo ni. Bukan senang nak konvo yang cuma 3 jam je.. nak dapatkan konvo kena ngadap 3 4 tahun lamanya. Huhu. 
konvo uthm

Mimin nak cakap, mimin suka konvo sebab ada booth promosi baju baju laa utamanya. Wuuuu ! Rambang mata. Tahniah uolls ^.^

8 beleter:

Hajar Shikin said...

tahniah siapa yang konvo tu

Sheila Mutalib said...

teringat convo sheila 6tahun lepas. time tgh sibuk2 penyakit h1n1.. dah kena pakai topeng mulut ms tu. tp nak naik pentas, bukak la. kalau tak, tak nampak muka kite yg cute ni.. haha

rubiah kadir said...

Akak xkonvo pun dik...xtau rase cm ne...hehehe...

Thx add fren kt fb ya dik ...salam ukhwah

Farah said...

Mimin, bestkan konvo...

iyerla yang di rai...struggle 3-4 tahun utk konvo 3 jam...berbaloi...
lepas tu boleh tolong mak ayah...:)

Jom santai-santai join Giveaway
Giveaway Nurfuzie Dot Com #1

yanie yusuf said...

rindu jugak zaman belajar dulu.. walaupun dah malas nk blajar tapi nak rasa keseronokkan waktu bujang tgh belajar..hihi

Dkna Abza said...

alamak..tersinggah entry lama mimin ehhehehehe

Nadratul Syazwana said...

Haah betul, nak dapatkan segulung sijil tu punyalah susah TT_TT Nak nangisssss.

Lisa Nurulain said...

terimakasih ! ehhh terperasan pulak

Powered by Blogger.
Back to Top