Kes culik adik Nur Athirah Amirah yang viral 4 hari lepas

January 1, 2016
viral kes culik

Masih ingat kes adik Nur Athirah Amirah yang viral 4 hari lepas? info terbaru yang kami dapat mangsa telah ditemui dengan selamat oleh Pasukan Unit Khas PDRM.

Apa yang mengejutkan kami dan seluruh rakyat Malaysia, mangsa sebenarnya bukan diculik tetapi dia telah lari dan menginap di rumah teman lelakinya yang berbangsa Cina.

Info sahih ini kami petik dari fb page Pertubuhan Anak Polis Malaysia - PAPM


Selamat Tahun Baru 2016, admin ingatkan tk nak marah2, tp di awal tahun baru ni admin mmg rasa nak maki budak bernama...
Posted by Pertubuhan Anak Polis Malaysia - PAPM on Thursday, 31 December 2015
Ramai yang tanya betul ke ni? bukan tipu ke? Ok kami dah screenshot antara perbualan admin page tu yang menguatkan lagi bukti dimana mangsa telah dijumpai dengan selamat.




3 beleter:

aswaleyla said...

eshhh. mcm tak percaya jee.. jngan nanti kata blogger buat cerita pulak. tapi vioce call tu macam betul kan ... macam2 laaa. kite pulak yg geram. satu malaysia duk risau pasal dia

Aqilah Azmi said...

:((((

Rahim Aim21 said...

Herm.. ada 3 faktor... Faktor KELUARGA, PERSEKITARAN dan DIRI SENDIRI.... Tak tahulah mana satu punca dia jadi sebegitu...

Powered by Blogger.
Back to Top