LEGOLAND® | Live Show Ninjago

Jom saksikan lakonan ninja, Kai, Nya, Zane, Cole, Jay dan Lloyd melindungi, Bandit, iaitu Yin Yang Dragon yang mempunyai masa depan yang berpotensi untuk menjadi cahaya Dragon kuat, atau menjadi binatang gelap. 


Bersama-sama dengan penonton, ninja mesti bekerjasama untuk melindungi Ninjago dari Clouse jahat dan Minions Shadow beliau, yang mahu Bandit untuk dirinya sendiri. Tayangan selama 20 minit adalah hasil oleh penulis-penulis yang memenangi anugerah Hollywood filem, Kevin dan Dan Hageman, lelaki yang sama di belakang siri TV Ninjago, dan hit Lego Filem.


Barisan pelakon terdiri daripada boneka Ninjago, Cuba bayangkan kalau manusia kena pakai costume ninjago. Haha. Tak tergolek dah cukup bagus. Iye laa kan.. Nama pun dah "Ninja" Mesti lah kena aksi yang kene melompat-lompat. yee idokk. 


Semuanya hanya dilakukan di atas pentas. Pengawal berpakaian sepenuhnya dalam sut berwarna hitam untuk menggerakkan semua watak-watak, dan yang termasuk Bandit terbang. Ya, penonton boleh melihat pengawal berjalan di pentas. Bila dah saksikan show Ninjago ni, semua yang pakai baju serba hitam pun jadi macam tak ada. 

Apa pun, memang seronok tengok Ninjago Live Action ni. Mimin ada video nak share kan. Tapi Internet cemburu dengan mimin. Nanti mimin upload kan kat youtube aeh. Tapi lagi best kalau korang pergi dan alaminya sendiri. Terbaik !!

6 Comments