MOVIE | THE BOY (2016) FULL MOVIE

Greta (Cohan), seorang wanita muda dari Montana, melarikan diri hubungan yang kejam dengan mendapatkan kerja sementara sebagai pengasuh untuk keluarga British Heelshire. Apabila tiba ke United Kingdom dan kediaman Heelshire itu, Greta memperkenalkan dirinya kepada Encik dan Puan Heelshire (Jim Norton dan Diana Hardcastle) sebelum mesyuarat anak muda pasangan warga emas itu, Brahms.


Yang mengejutkan dan hiburan Greta ini, Brahms adalah anak patung porselin, dilayan seperti seorang kanak-kanak hidup dengan "ibu bapa." Dikhabarkan, Brahms terkorban dalam kebakaran pada tahun 1991, pada usia lapan. Puan Heelshire, merujuk kepada anak patung porselin, menyatakan bahawa Brahms telah menemui "banyak pengasuh," semua daripada mereka telah "ditolak." Sebelum Heelshires meninggalkan bercuti, mereka memberi Greta senarai peraturan untuk diikuti, memberi amaran bahawa Brahms bukan kanak-kanak normal.


Pada mulanya, Greta ikut rutin biasanya, memilih untuk mengabaikan peraturan yang ditetapkan yang disediakan untuk Brahms. Beliau kerap menalifon kakaknya, Sandy, dan berkawan dengan budak runcit Heelshire, Malcolm (Evans). Tidak lama selepas keengganan Greta untuk mengikuti peraturan Brahms, perkara-perkara pelik mula berlaku - suara kanak-kanak didengar di lorong, panggilan telefon terputus dan Brahms seolah-olah bergerak sendiri, lenyap sebelum muncul semula di dalam bahagian-bahagian lain rumah. Selepas Greta dikunci di loteng oleh satu kuasa ghaib, Greta diberikan layanan dengan sandwic kacang-butter-and-jelly di luar pintu itu, dia mula percaya bahawa semangat Brahms 'hidup di dalam anak patung itu'. Sementara itu, Heelshires menulis surat selamat tinggal kepada Brahms sebelum melemaskan diri (membunuh diri) di pantai dengan meletakkan batu di poket agar tidak timbul di pemermukaan air.


KLIK GAMBAR ATAS NI UNTUK FULL MOVIE 

5 Comments