Dapatkan Segera Code Voucher di CouponBelanja !

Akhir-akhir ni kan, Mimin suka shopping online. Bak kata orang lah kan window shopping. Cuci mata. Mana nampak menarik, kena dengan harga grab je terus. Kualiti selepas tengok barak tu menarik lagi-lagi kalau kena dengan harga barang tu. heyy ! seronoklah shopping online ni. Boleh jimatkan masa. Lagi-lagi dapat simpan duit bila tak keluarkan duit minyak kereta.


Beratus-ratus laman web e-dagang yang menjual product mereka secara online macam ZAWARA, LAZADA, ZALORA, ENSOGO, SEPHORA dan banyak lagi lah kalau nak disenaraikan. Orang yang cerewet pasal harga macam mimin ni, Susah sikit ! iyelah. Macam nak beli hard disk tapi nak harga macam harga VCD. Sebab tu Mimin suka shopping online. Mimin akan cari tawaran yang paling terbaik ! Lepas survey survey, mimin terjumpa 1 laman web ni. dekat laman web tu, kita boleh shopping sakan dengan harga hebat yang ditawarkan di CouponBelanja.

CouponBelanja

Berikut adalah lima cara untuk mengetahui kupon dalam Kupon Belanja untuk kedai-kedai dalam talian utama di Malaysia selepas anda klik CouponBelanja


1. Featured Coupon


Kupon yang ditampilkan boleh didapati di halaman CouponBelanja. Klik pada mana-mana tawaran yang ada di halaman tersebut di mana tawaran itu boleh didapati.

2. Popular Coupon 


Kupon popular boleh didapati di laman utama CouponBelanja. Haa, kelip kelip tak mata, website yg selalu korang terjah tuu ada dalam list "most popular". hehe. Shopping mood turn on guyss. haha.

Kemudahan Carian 
di bahagian menu bar
Dekat CouponBelanja ni ada kemudahan carian yang bagus. Dapat bantu korang terus cari apa yang korang nak tu dengan lebih pantas itu pun kalau line tenet korang baguslah kan.

3. Search by store

Pastikan korang semak kupon dan tawaran tu dekat site yang korang target tu ada ke tidak kat CouponBelanja. Bila korang dah buat keputusan untuk membeli produk dari kedai tertentu, pergi semula CouponBelanja sebelum korang checkout.


Di sini mimin kasi contoh. Katakan korang nak beli Skrin Touch Pintar LED Watch. Jangan lupa pilih CouponBelanja bila korang nak jam tangan tu, dan 'Add to Cart'. Sekarang kita pergi semula ke CouponBelanja kalau ada kupon. 

Alternately, you can visit CouponBelanja, select one of the offers that you like and go to Ensogo Malaysia from here. CouponBelanja directly lands you on the store page where the offer is running.
4. Search by Category

Di sini korang mungkin dapat tahu apa yang korang nak tetapi belum membuat keputusan di mana kedai untuk membeli. Katakan korang tengah nak cari barang makeup. korang nak tengok semua website shop online yang ada tawaran masa tu. Nanti, CouponBelanja suggest kan yg mana ada menawarkan sehingga 60% diskaun ke atas barangan terpilih di shop online. Nanti korang bandingkan sendiri ciri-ciri dan harga dan membuat keputusan di mana untuk membeli barang tu kat ensogo ke sephora. haa gituu.



5. Check for offers during special seasons

Di CouponBelanja,  mempunyai bahagian yang berasingan di atas site untuk tawaran istimewa. Sama ada ia adalah Hari Krismas, Valentine atau apa-apa perayaan khas, .


Jom terjah CouponBelanja dan dapatkan tawaran dan tawaran terbaik ketika shopping online. 
p/s: heyy, sekarang Sephora dan ensogo ada tawaran hebat tau !! 

4 Comments