Bowling Tournament KBBA9 bersama K.Roger's Butter Cookies

April 24, 2016
Kemeriahan Strikes Againts Bowling Tournament Kelab Blogger Ben Ashaari bersama K.Roger's Butter Cookies masih terasa. Jutaan terima kasih kepada penaja utama iaitu K.Roger's Butter Cookies.

Strike bowling
KBBA in action
Selalu main bowling muka ketat mengharapkan makan minum masa jalan jalan mall sebelum main bowling. Hari Jumaat lepas (22 April 2016) jalan jem sikit nak ke Bangi, orang orang pakat nak balik kampung..


Walaupun datang lambat, tapi masih berkesempatan nak rasai kemeriahan berbowling. Huhu. Best sangat, sambil makan sambil main. Memasing muka ada energy.  


Suasana havoc kat sana! Muka masing masing ceria lepas makan cookies. Family KBBA memang sporting habis .. tengok instagram @_miminadam . Bertapa havoc nyaa suasana kami sambil makan sambil ngap !

"...Kami makan cookies..."
"...Kami main Bowling..."
"...Kami bukan sekadar blogger..."

Cookies K.Roger's

Pernah tak makan biskut K.Roger's ? Kalau belum pernah makan. Ish ish ish ! Rugi tau tak. Sedap giler. Biskut K.Roger's ni kalau buat stock raya. Rasanya raya pertama je dah habis. Sekali ngap je habis. 

Biskit K.Roger's
Sedap !! Sekali ngap je
RASA SEKARANG | tengok gambar kat atas, ada macam macam perisa K.Roger's payung. Ada blueberry, strawberry, cornflake, dan almond cocoa chips. Confirm sedap! Takde istilah indah khabar dari rupa. Memang sedap. Kena rasa sendiri. Aku sarankan. Order 4 tin terus. Kompom tak cukup 1 tin. 


Jangan pulak ngap skrin pulak. Sebab sekarang K.Roger's ada promosi istimewa sehingga 8.5.2016. Beli 4 tin  dengan RM100 je. Siap penghantaran depan pintu. Tapi cuma semenanjung Malaysia.

Cara pembelian: 

Customer careline (HQ)
๐Ÿ“ž +6014 3348803 [SMS/WhatsApps]

Stokis (Central)
๐Ÿ“ž+6017 7145186

7 beleter:

Encik ST said...

mcm2 perasa ada... bila dah ngap susah lak nak berhenti makan.. ehehe.. next time min kene main bowling gakkk

Shiqeen Sattar said...

Sedapppppppp sekali Ngap! Ngeh ngeh ngeh

Saidila Abdul Rahman said...

sambil makan sambil baling sambil tak sedar dah habis setinn pastu meroyan tak cukup....hahahahaha

Yanty Lee said...

Syg nya xdpt main sbb lambat ye. Xpe next time. Dtg support n memeriahkan pun ok.

iffah hussin said...

Naseb Juara dpt extra 3 tin... wat stok kudap-kudap next time Min kene main jugak tau! Dtg awal yea enjoy main bowling.

mas saari said...

memang xleh stop makan biskut ni, sedap sangat! nasib memang mlm tu, bertin² bwk balik.. ehhhh

Mera Hussain said...

sekali makan biskut nie ta boleh move on weyh. ahhahahaa

Powered by Blogger.
Back to Top