480 ahli keluarga Yahya Ibrahim berkumpul

May 24, 2016

1 May 2016 yang lepas, aku adalah salah seoramg ahli keluarga Yahya Ibrahim yang berkumpul di surau baru Kampung Lubok, Semerah, Batu Pahat. 



Wahh ! Ramai kan.  Aktiviti ni sedikit sebanyak dapat mengeratkan silaturrahim kekeluargaan. Harapnya dapatlah kita berkumpul macam ni lagi. 


Ni pun masih belum semua yang turun berkumpul. Sebab?  Anak cucu cicit dari sebelah arwah atok aku, masih ramai tak turun atas sebab yang tak dapat dielakkan. Masing masing dah besar. Semestinya ada konitment masing masing. Ye tak. Huhu....


Ni wajah wajah gembira menantu cucu cicit arwah Hj  Rashid bin Yahya . Hehe. Terutamanya muka gedabak tudung merah yang depan sekali. Hahaha.   Apa pun,  tahniah buat pakndak yang dah organized majlis hari keluarga ni. 

1 beleter:

Nadia Johari said...

fuyohh ramainyaaa..

Powered by Blogger.
Back to Top