Peluang Untuk Anda Menjadi Usahawan



Ramai orang berminat berniaga. Tapi kebanyakannya tersangkut setakat 'NAK' sahaja. Berbulan-bulan pasang angan-angan, ada yang sampai bertahun-tahun tapi masih belum start berniaga. Masalah yang pertama ialah idea. Tak ada idea nak berniaga apa! Bagi yang ada idea pula, timbul lah pula isu yang lebih utama.. Tak cukup modal atau bagi yang serius tahap dewa, langsung tak ada 1 sen pun modal nak buat berniaga. Yang pentingnya.. USAHAWAN sejati, jangan mudah putus asa. Cari Ikhtiar.

Bagi sesiapa yang menghadapi dilema yang sebegini, MAHU berniaga tetapi TIDAK MENCUKUPI MODAL, ini ada satu jalan penyelesaian yang boleh diikhtiarkan.

Usahawan


PELUANG MENJADI PENGASAS PRODUK PERCUMA

Ini peluang buat anda yang berminat untuk belajar mengenai bisnes, anda boleh hadirkan diri ke "Preview MVM Apprentice" yang seterusnya pada 29 Mei ini. Khas buat anda yang masih mencari kerja. Tiba masa untuk anak muda mempunyai kerjaya, bijak mengurus kewangan dan menjadi pengasas produk.

MAKLUMAT PROGRAM


  • Tempat: EZAZ Wealth Management & Consultancy
  • Alamat: No 13B, Tingkat 2, Pusat Perdagangan Suri Puteri,
                  Persiaran Jubli Perak, Seksyen 20, 40300, Shah Alam, Selangor.
  • Tarikh:  29 Mei 2016
  • Masa:    9.00 pagi - 3.00 petang
  • Peserta: Terhad kepada 100 orang sahaja!
  • Pendaftaran:  019 - 387 4397 [Atiqah]

peluang kerjaya


Apprentice yang berjaya berpeluang untuk mengeluarkan produk mereka sendiri secara PERCUMA melalui bantuan dana dari MOHA GROUP SDN BHD.

SIAPA PERLU HADIR?

  1. Graduan baru
  2. Mereka yang sedang memburu kerja
  3. Mereka yang ingin menjadi pengasas produk
  4. Mereka yang ingin belajar tentang pengurusan kewangan
  5. Mereka yang ingin belajar mengenai pemasaran online/offline

Daftar SEKARANG >> Dengan whatsApp nama penuh anda ke no +6019–387 4397 [Atiqah], dan beritahu yang "saya berminat untuk hadir ke Preview MVM Apprentice pada 29 Mei ini"

Anda juga boleh klik "interested" / "going"di event kami di FB MVM Apprentice dan untuk maklumat lanjut Preview MVM Apparentice 

Mohon juga bantu untuk hebahkan kepada kawan-kawan anda, terutamanya kawan anda yang masih mencari peluang pekerjaan / yang berminat untuk menjadi usahawan.

حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ثنا دَاوُدُ بْنُ أَبِي هِنْدَ عَنْ نُعَيْمِ بْنِ عَبْدِ الرحمن قال بَلَغَنِي أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ تِسْعَةُ أَعْشَارِ الرِّزْقِ فِي التِّجَارَةِ. وقال نُعَيْمٌ: كسب الْعُشْرِ الْبَاقِي فِي السَّائِمَةِ يَعْنِي الْغَنَمَ
Maksudnya: Kata Nuaim bin Abd Rahman: telah sampai kepadaku bahawa Nabi saw bersabda: 9/10 daripada rezeki (datangnya) dari perniagaan. Kata Nuaim: 1/10 yang berbaki (dari rezeki) datang dari pengembalaan yakni gembala kambing.

10 Comments