Percutian Jimat Di Port Dikson

Okay, malam ni tak tau apa apa yang merasuk aku ni tetibe nak update jam 2 pagi.. Padahal esok kerja ni.. Apa ada hal, kerja je pun. Kah ! Esok menghadap kerja dok menguap je sepanjang hari. hahaha..  Berbalik pada tajuk kat atas tu, baru-baru ni aku ada bercuti singkat dengan keluarga aku kat Port Dickson, Negeri Sembila di Teluk Kemang.

 Percutian Jimat di Teluk Kemang, Port Dikson


Dah lama tak luangkan masa bersama keluarga. Almaklumlah, masing-masing dah ada kerjaya masing-masing. Jadi, susah sikit nak bercuti ni. Jadi, kami pun decide untuk bercuti di port biasa kiteorang pergi masa ada arwah apak, di Port Dickson.

Maya Apartment, Port Dikson

Port Dikson, banyak jugak tempat penginapan yang berhantu. Maya Apartment ni berhampiran dengan Marina Bay Apartment. Ya, Marina Bay berhantu. Tapi, bukan Maya Apartment. Memang mula-mula masuk di perkarangan Maya Apartment ni rasa macam tak yakin sebab macam kawasan terbiar.. Alhamdulillah, tak ada apa-apa berlaku. BTW, anggaran yang stay kat Maya Apartment tu, baby 5 bulan, bebudak dari umur 3 tahun sampai 12 tahun. So far tak ada yang menggangu diorang. Ini bermaksud. Tiada ganguan lain-lain kecuali angin kuat ribut malam tu.


Haa, yang bestnya.. Maya Apartment ni ada entertainment seperti swimming pool dewasa dan juga khas untuk kanak-kanak. Terdapat juga tempat permainan kanak-kanak, gelanggang tenis dan lain lain. Ehem, boleh memancing jugak tau kat belakang tuu. Tapi behave laa. Tak sure laa selamat ke tak. Sebab tak pergi mancing pun kat belakang tu

Ada 3 bilik, dan 2 bilik air. Astro jugak ada. Tempat memasak juga ada. BBQ juga boleh buat kat sana. Syaratnya peralatan memasak sendiri bawak. Kalau tak bawak boleh mintak kat reception untuk menyewa peralatan diorang sebanyak RM30. hiks. So, pepandai laa nak berjimat kan..

Kelemahan 

Nama pun percutian jimat. What do you aspect .. ehh.. acah nak speaking. betul ke iolls cakap ni? hahaha. Antara kelemahannya:
  1.  Peti Ais tak sejuk
  2. Bilik macam tak kemas sebelum kami masuk
  3. Mintak extra bantal ke apa ke kena bayar
  4. Reception dengan bilik lain-lain jauh 
  5. Bilik air pulak kurang memuaskan

Harga

Harga penginapan di Maya Apartment Weekdays : RM250 dan Weekend : RM300 Deposit : RM50

Tempahan
Alamat: Batu 7, Jalan Pantai, Port Dickson
No. Telephone: 013-339 5215
Facebook: https://www.facebook.com/MayaHolidayApartment

1 Comments