Perkhidmatan Makeup Di Batu Pahat Dari Yatt Sahdan

Makeup atau kata melayunya solekan. Solekkan ni sebenarnya ianya juga seni. Seni melukis dan mewarna Semestinya kena pandai main warna selari dengan menggunakan teknik yang betul. Dengan solekan atau makeup ini juga dapa memberikan keyakinan seseorang bertambah. Haaa gittewww... Tapi makeup ni tak kekal. Makeup ni bukannya buat pembedahan surgery. Janganlah samakan maksud pulak.

Makeup atau Solekan

Makeup atau solekkan bertujuan untuk memberikan rupa paras seseorang itu lebih menonjol kecantikkan rupa seseorang. Cubalah korang yang tak pernah nak makeup tu, bila dah kena sentuhan tu korang sendiri pun tah sedar ke tak sedar sebenarnya korang ni cantik luar biasa. Sebabnya rupa paras nampak ada perubahan itulah uniknya sentuhan teknik melukis dan mewarna ketika menaikkan bentuk hidung yang kurang mancung. Menaikkan tulang pipi agar nampak lebih muda tak pun nampak kurus mukanya tu dan juga dapat menyembunyikan kekurangan yang ada di wajah seseorang.


Perkhidmatan Makeup Di Batu Pahat Dari Yatt Sahdan

Okaylah, aku mengaku aku tak pandai langsung bab bab ni.. Nak cakap lebih pun aku tak pandai. Biasa aku pakai cream foundation dari Sendayu Tinggi lepas tu tepek powder lepas tu calit laa lips sikit. Kalau rajin pakai laaa eyeliner ke mascara ke . Hahaha

Lain pulak cerita Yatt Sahdan ni haa, dia antara favorite aku. Walaupun dia masih baru dalam dunia Make Up Artis ni, tapi aku tengok hasil tangan dia sangat memuaskan hati ! Murah pun murah. Kat Batu Pahat ni mana nak cari make up yang berbaloi dengan harga dan hasilnya. Orang-orang Batu Pahat mana-mana yang masih mencari make up artis untuk pre wedding, tunang, nikah ataupun apa apa event boleh roger dengan Yatt Sahdan ni. Boleh lah ushar Facebook ataupun Instagram dia. 

Tanya aku apa pun tak dapat. Sebab aku buta berus. Hahahha. So, mana mana nak look doll ke nak makeup light light ke apa ke boleh dah roger Yatt Sahdan ni.

---------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut berkaitan tempahan boleh terus hubungi beliau:

Yatt Sahdan
WhatsApps: +60 11 - 3398 6269
Facebook : Yatt Sahdan

Instagram : @yatt_sahdan


2 Comments