Eid Mubarak - Part 1

July 18, 2017
Alhamdulillah, Syawal pun dah nak habis. Semoga kita sama-sama dapat jumpa lagi Ramadan yang seterusnya. InsyaAllah. Sekejap je masa.. Sampaikan Syawal dah nak habis pun tak perasan.

Selamat Hari Raya

Tak rasa sangat aidilfitri kali ni.. Masing-masing dah sibuk naik kerja hari syawal  ke 4.. Tak percaya boleh baca entry Mera Hussain ni dia naik kerja bila .. hahahha, So, Untuk 25 tahun ni, ini lah kali pertama aku beraya dengan dua dua keluarga aku. Di mana mak aku ada dekat Joho di hari raya pertama. hihi. Tapi.. Walaupun kakak aku yang Daliz dan Atiqah tuu takde raya sama-sama dengan kami, Aku masih rasa bersyukur kerana masih dapan tengok insan-insan yang aku sayang pada hari terakhir Ramadhan dan pertama Syawal. 




Okay.. Inilah selfie raya Syawal pertama di tahun 2017 aku. Mehhh drop link kat ruang komen aku ni. Nak tengok raya korang macam mana pulak ^.^

8 beleter:

mamapp said...

Happening nya Raya.. cantik kaler2 baju pilihan keluarga mimin

Mazni Azmi said...

Tahun ni tema warna pastel ya mimin

Warna semua lembut saja

Norliza Nordin said...

Selamat hari raya.. harap tak terlambattt hihihi

Mazniza Mustapa said...

Selamat hari raya aidil fitri. Sekejap saja dahnak habis syawal

Rindu dengan ramadhan

fizafantagirO said...

Meriahh!, kakfiza cuti dua minggu raya hari tu.heee

qaseh dalia said...

Cantik-cantik semua ..

YB Shehan said...

sweet ah kaler baju tu.. cecantik smua

Sue Izza said...

Cantik kaler baju raya ,camat ari raya auntie min

Powered by Blogger.
Back to Top