Jom! Menang 4H3M Trip ke Manchester

Kali ini cerita pula pasal Bola sepak. Tak kiralah Muda atau tua, lelaki atau perempuan tak terkecuali bangsa juga tidak berkira baik Melayu mahupun Cina atau India untuk peminat bola sepak.  Lain pula kalau kita cerita pasal peminat fanatik bola sepak. Sanggup berbaris panjang dan berhimpit untuk menonton bola secara langsung di Stadium. Akan datang ada perlawanan MCFC (Kelab Bola Sepak Manchester City) vs MU (Manchester United). Peminat Manchester United tak nak ke merasa suasana dan pengalaman sendiri yang mengujakan, nyanyian kelab, keseronokan, tenaga, kesakitan atau kegembiraan yang dirasai tidak dapat dijelaskan dengan datang sendiri ke Stadium untuk menyaksikan perlawan MCFC dan MU.



Peminat tegar Bola Sepak?


Liga Perdana Inggeris adalah salah satu liga bola sepak paling popular dengan jumlah pengikut tertinggi, tidak terkecuali di Malaysia. Mimpi akan menjadi kenyataan untuk semua peminat tegar bola sepak berpeluang menonton perlawanan secara langsung di salah satu stadium terkenal. Macam mana penyokong MCFC.. Tak teringin ke nak pergi tengok perlawanan secara langsung di stadium mereka ? Tak sama tau tengok live di televisyen dengan tengok live di Stadium Etihad.

Menang 4H3M Ke Manchester, UK!


Berita baik untuk penyokong MCFC, DASHING jenama terkemuka khusus untuk lelaki tersangatlah memahami semangat untuk dunia bola sepak ni. Sebab itu Dashing sedang menjalankan peraduan  kali ke-3 iaitu Let's Go Contest Manchester! Penginapan percuma, 4 hari 3 malam perjalanan pergi dn balik ke Manchester, United Kingdom untuk 6 pemenang bertuah yang termasuk tiket VIP berpeluang menyaksikan pertandingan secara langsung antara MCFC vs MU sebagai hadiah utama dalam Let's Go Manchester Contest! Itulah 4 hari pengalaman makan, tidur dan bernafas di Manchester, Inggeris! Pergh, syokk oo sambil travel free sambil tengok Kelab Bola Sepak kegemaran beraksi.. Peraduannya sangat mudah !


Ehhh ! Bukan itu sahaja 6 pemenang tadi bukan sahaja dapat sit VIP di Stadium Etihad tetapi mereka yang bertuah 6 orang tadi dapat dapat melawat Muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Wahh! menariknya.. Selain itu, terdapat peluang untuk berinteraksi dan meminta autograf daripada beberapa Legenda MCFC. Weyhh, syok sangat tuu.. sebabnya terdapat Tour Misteri Magical. Mereka akan bawa para pemenang ke lokasi yang berkaitan dengan band muzik terkenal, The Beatles. Seronoknyaa kalau aku lah pemenangnya weyyy!

Cara mudah menyertai Let’s Go Manchester Contest!  



Haaa, cepatlah masuk pertandingan Dashing ni. Peluang keemasan untuk korang untuk menang pergi ke Manchester, UK pergi balik 4 Hari 3 Malam untuk duduk sendiri di kerusi VIP bagi menyaksikan perlawanan secara langsung di stadium Etihad, melawat beberapa muzium bola di sana dan dapat interaksi serta autograf daripada pemain legend MCFC. Cara penyertaannya:

  1. Wajib beli produk DASHING atau ELITE dalam satu resit tunggal
  2. Whatsapp gambar penuh dan jelas resit tunggal yang korang beli barangan Dashing atau Elite itu tadi, Lepastu mention Nama seperti di dalam NRIC dan  NO NRIC atau boleh juga Nama seperti di dalam PASSPORT dan NO PASSPORT hantar ke + 6016-9972373.
     

Ehh, terlupa pulak nak attach sekali resit dalam pic atas. kihkih.. kalau tak mesti dah menang. Opps! tak salahkan sis menang. Dah tuu, Peraduan ni simple je tau.. Korang tak nak ke amik peluang. Beli dan menang jee.. Dahlah dapat jalan-jalan free sambil Duduk Kerusi VIP tengok lagak MCFC beraksi.. Peluang tak datangberkali-kali tau..

Tarikh tamat peraduan Menang 4H3M ke Manchester, UK ini adalah sehingga 31 Januari 2018, Lagi berapa hari jee nak habis ni. Eiii seram nihhh.  Jangan lupa! sambil-sambil jalan kat shopping mall tuu grab produk Dashing atau Elite tu  lepastu snap resit dan jadilah antara barisan VIP menonton secara langsung bersama 50,000 peminat yang lain! Nak tunggu apa lagi, takde masa dah nak jalan-jalan shopping mall. Hahaha. Terus je pergi mana-mana shop lot yang menjual produk Dashing dengan Elite. Dah suntuk sangat !

Dapatkan DASHING Hattrick Limited Edition EDT & DASHING Ultimate Kick Limited


Jom dapatkan DASHING Hattrick Limited Edition EDT dan DASHING Ultimate Kick Limited Edition Body Spray ni. Baunya aku suka. korang boleh test dulu sebelum beli. So, Deodorent dengan perfume ni aku akan buat hantaran tunang. ehh ehh. teettt ! Perfume EDT tuu,  direka khas untuk jejaka yang ingin tampil segak dan yakin. Terdapat dalam 10 haruman hebat yang mampu menawan hati si gadis! Deodorant tu pulak, dirumus khas untuk memberikan perlindungan 24 jam daripada bakteria punca bau badan dan cepat kering yang efektif tak ada rasa melekit. Sesuai digunakan setiap hari tanpa meninggalkan sisa pada kulit.

--------------------------------------------------------------------
INFO DASHING :
call helpline: 03-80238311

18 Comments