CARA HILANGKAN KEDUTAN HALUS DI MUKA - DELIA GOLD SERUM

Checkmate! kemunculan kedut bawah mata disebabkan kerana faktor usia yang merupakan proses semulajadi. Jika di komen lebih tentang kedut di kulit wajah terutama di dahi dan bawah mata, wanita cukup sensitif apatah lagi masih muda. Biasanya kedutan tersebut boleh dilihat di bahagian dahi, bawah mata dan juga pipi. Kedutan tersebut boleh membuatkan muka kita nampak tua. Bila umur makin bertambah, kulit muka pun bertambah tua! Kedut muka pun semakin jelas kelihatan. Tetapi kita masih boleh lengahkan dia dengan tahu caranya. Jadi, jom hilangkannya!

proses penuaan
Kedutan dimuka merupakan salah satu tanda dari penuaan semulajadi. Kedutan dimuka boleh juga disebabkan kerana sinaran matahari, kurang tidur, penggunaan kosmetik yang tidak tepat dan merokok. Sebenarnya ada banyak petua hilangkan kedut muka yang boleh kita cuba, termasuklah cara semulajadi yang lebih selamat. 

3 Cara Semulajadi Hilangkan Kedutan 


1. Tomato

Potong buah tomato berbentuk bulat.Kemudian tempelkan di kawasan mata. Sensasi sejuk serta khasiat buah tomato akan menyegarkan kembali kulit di sekitar kelopak mata.


2. Timun

Menggunakan timun untuk merawat kawasan mata tak susah manapun. Hanya perlu potong nipis-nipis timun, kemudian tepek pada kawasan mata, terutama di bahagian bawah mata. Biarkan selama 15 minit atau sehingga kering. Kita boleh melakukannya pada setiap hari secara teratur.


3. Pisang

Petua hilangkan kedut muka dengan menggunakan buah pisang juga sangat efektif dan mudah. Cara membuat krim muka anti kedut muka ini sangat mudah. 
  • Hancurkan sebiji pisang sehingga menyerupai krim. 
  • Kemudian sapukan ke seluruh permukaan muka, biarkan selama setengah jam. 
  • Barulah dibilas dengan air suam. 
  • Tepuk-tepuk kulit muka anda setiapkali selesai membersihkan muka. 
  • Jangan sekali-kali mengelap muka sehingga benar-benar kering.

DELIA GOLD SERUM TERBAIK UNTUK WAJAH

Meskipun proses penuaan tidak dapat dielakkan, kita masih mampu melawan tanda-tandanya. Ada banyak perkara yang boleh menyumbang kepada penuaan semulajadi kulit wajah. Selain yang aku ada sebut di atas tadi, pencemaran udaran juga boleh merosak sel-sel kulit wajah. Selain itu, mencuci wajah juga boleh membuatkan kelembapan semulajadinya hilang. Apatah lagi apabila menggunakan pembersih muka yang kurang sesuai dengan kulit wajah. Untuk mencegah dan mengatasinya sebaiknya kita selalu menggunakan serum wajah. 


Umumnya sel-sel kulit mampu melakukan regenerasinya sendiri. Namun, seiring dengan pertambahan usia, prosesnya jadi lambat. Untuk mempercepatkan proses regenerasi agar kulit tetap lembab berseri, anda perlu memakai serum wajah secara rutin. Jadikan membalikkan proses penuaan kulit kita dengan Delia Gold Serum keluaran Del Billionaire. 

Kelebihan Delia Gold Serum

Cecair serum yang pekat dengan kandungan yang banyak manfaatnya. Dengan Delia Gold Serum, mampu mengawal pengeluaran minyak yang berlebihan pada wajah dengan memberikan lembapan yang secukupnya pada kulit wajah. 


Bukan itu sahaja kelebihan Delia Gold Serum. Secara umum semestinya mengatasi garis-garis halus, kedutan mahupun bintik hitam. Pakai serum muka ni tak boleh main pakai jee. Korang kena betul-betul pilih serum yang serasi dengan kulit muka. Meh aku ulas lebil kelebihan Delia Gold Serum ni
  • Mengurangkan tanda-tanda penuaan
  • Meningkatkan kembali keanjalan wajah yang kendur
  • Mengurangkan kemunculan garis kedutan halus dan kerosakan di wajah
  • Wajah akan halus, licin dan berseri
  • Mengurangkan masalah jerawat dan bekas jerawat
  • Tekstur yang ringan, mudah disapu pada wajah
  • Memberikan warna kulit sekata
  • Sesuai untuk semua jenis kulit

Terbaiklah serum Delia Gold ni, bahagian paling best bila aku pakai serum ini.. Bukan nak cakap aku terlebih cantik. Sebab tahu, aku memang cantik. kahkahkah! tapi ini serious tak tipu. Bukan pasal aku cantik tuuu tau. Aku cantik ke idokk tuu kau nilaikanlahh untuk aku. hahhaha. Okay! Serious tak tipu bila aku pakai Delia Gold Serum ni, kulit muka aku akan terasa lebih segar dan ada nampak kulit wajah aku lebih glowing. gittewww! tak percaya sudah. Cubalah dapatkan Delia Gold Serum ni sendiri kalau betul-betul tak percaya.

SARZIELAWATIE SAMAD

Sarzielawatie Samad, 35. Usahawan pengasas dan duta syarikat Del Billionaire Sdn Bhd. 
Pengalaman pahit dan zaman kejatuhan Puan Sarzielawatie bukan bermakna hidup tidak perlu diteruskan. Daripada itulah, membuatkan Puan Sarzielawatie bangkit untuk terus  maju kehadapan bagi mencapai segala cita-citanya.

Majlis Pelancaran Produk Del Billionaire Sdn Bhd

Majlis Pelancaran Produk Del Billionare Sdn. Bhd. telah diadakan di Hotel Ming Garden, Kota Kinabalu, Sabah. 

Barisan para blogger dan Sarzielawatie (Pengasas Produk) yang hadir menjayakan
 Majlis Pelancaran Del Billionaire Sdn Bhd.

SIS Perapat

3 Februari 2018, aku berpeluang hadir ke Majlis Pelancaran Produk DEL Billionaire SDN BHD yang dijalankan di Ming garden Hotel Kota Kinabalu, Sabah. Berjumpa secara langsung pengasas produk SIS Perapat. Ohh yaa! SIS Perapat untuk kau yang pertama kali dengar.. Kalau nama pun rapat apa kau fikir? hahaha. SIS Perapat merupakan jalan penyelesaian bagi masalah intim wanita. Semestinya masalah gatal pada Miss V

Bersama Puan Sarzielawatie

SIS Perapat dan Delia Gold Serum antara produk yang dilancarkan pada majlis pelancaran Del Billionaire Sdn Bhd. Ehemm, nantikan keluaran terbaru mereka yaa #sisjampi .. 

---------------------------------------

Del Billionaire Sdn Bhd
Hubungi : +6019-5828682 / +6010-9377805
Instagram : 

Delia Gold Serum 
RM 90 Semenanjung 
RM 100 Sabah/Serawak

Jangan lepaskan peluang untuk jadi sebahagian #teamsis tau. Peluang keemasan untuk menjana pendapatan. Bukan apa, kalau kau join #teamsis ni, kau akan di ajar cara bagaimana dalam berbisnes. Kau akan diajar dari zero to hero. Haaa ! tunggu apa lagi. Contact segera nombor yang aku kongsikan kat atas tuu.

4 Comments