Muhammad syamil bin malik

Muhammad Syamil bin Malik | Nama  yang susah Mimin nak lupakan sampai bila-bila dan tak akan lupakan sampai bila-bila. Esok 06 oktober 2015,  genap 4 tahun pemergiannya. Di mana 06 oktober 2011 tarikh keramat bagi Mimin bila pada tarikh ini adalah tarikh kelahiran arwah ayah mimin Hj Adam bin Maarop dan tarikh ini juga Mimin kehilangan orang yang pernah bersusah senang gelak nynyi sedih nangis dengan Mimin iaiti muhammad syamil bin malik.

Pemergian arwah syamil sangat tragis. Di mana, dia terlibat 1 kemalangan di Machang. Masa tu arwah syamil menuntut di uitm, Machang.


Perkenalan yang singkat tetapi bermakna. Ehh.. macam nak troback pulak. Nanti tak cukup hari nak tulis. Fanatik habis dengan Faizal Tahir. Sebelum dia pergi, dia sempat nyanyikan lagu selamat malam dan lagu 150 juta by fynn jamal kat Mimin.

Ehh ! Trowback betul. Muka zaman lepasan SPM
Ni past entry yang mimin update semula, Mimin nak biarkan semua tu jadi kenangan yang tersemat dalam hidup mimin ni. Semoga Allah merahmati dan meletakkan kau dalam kalangan orang-orang yang beriman. Klik berita harian untuk tengok incident yang berlaku 4 tahun lepas. AL-FATIHAH


2 Comments