CABARAN 30 HARI | HARI 9 : 5 LELAKI MENARIK PERHATIAN MIMIN

Assalamualaikum w.b.t

CABARAN 30 HARI | HARI 9 : 5 LELAKI MENARIK PERHATIAN MIMIN. Cabaran untuk hari ni macam desperate sangat. haha. Rasa macam kelakar laa pulak. Nak senaraikan. Kang pakwe pakwe stalk kecik hati depa. ehh ! haha. gurau gurau.

Actually Mimin confused dengan tajuk kali ni. Tapi Mimin betulkan baliklah. Bagi nampak specific. Disebabkan Mimin belum kahwin atau bertunang. 5 lelaki menarik perhatian Mimin sepanjang hidup Mimin:

  • Adam Bin Marop. Tentulah apak Mimin. Apa yang tertarik dengan arwah apak ni, dia berjaya buat keluaran enam puteri yang cantik molek. hehe. Bukan tuu je, dia gigih kerja untuk mencari rezeki yang halal di menara MIDF sampai hingga nyawa dia terakhir walaupun dia tahu dia daa tak larat kerja yang ditanggung terlampau berat untuk dipikul sama dengan kesihatan dia tak stabil. Kalau Mimin tahu siapa boss apak ni, siaplah dia. Dia juga gigih kumpulkan anak-anak dia yang banyak merantau time raya. Ye lah, Mimin dari baby duduk dengan makcik sebagai anak angkat dia. Lepas tu, adik-adik yang Layla Witra dengan Syakila, apak hantar belajar sampai kat Indon. Kakak-kakak Mimin yang Dahlia, Dalila dan Atiqah dah berkeluarga. Lagi sayu hati buat mimin tertarik dengan apak, bertahun-tahun dia tahan sakit dan mampu tersenyum untuk anak-anak dia dan cucu dia. Semoga apak tenang di sana ye. Al-fatihah.



  • Sallehuddin Bin Ab Rashid, merangkap pada ayah angkat Mimin. Menariknyaa perhatian mimin bila dia sangat ambil berat terhadap sakit mimin, makan minum mimin, keselamatan mimin. Dia the best. nak descibe nanti penat pulak korg nak baca.
  • Abdul Hamid Rashid Sallehuddin Bin Abdullah, Dekat gambar atas ni dia yang kecik sekali. Adik angkat mimin. Mamet ni orangnya tabah. Tahun ni ada bagi tahu secara formal yang dia anak angkat tapi dia steady. Tak memberontak dan menerima seadanya. Lagi yang tertarik memori kepala dia sangat awesome. Setakat ni almari piala dia yang monopoli -..- Semua piala tu terdiri dengan pertandingan hafazan yang diwakli oleh dia, dituruti dengan kedudkan dalam kelas dan tekwando dia. Dia manja gilooo dengan mimin. hehe. lagi lagi time dia nak pawww mimin. haha.

  • Dasuki Wazein Islam Bin Mohd Rafizi. Haa, yang ni pulak cucu lelaki pertama dalam keluarga Hj Adam. Huihh ! taktergambarlah sayangnya kami dengan wazein ni. huhu




7 Comments