Review SayidahNapisah | Polis TYPO

Review SayidahNapisah | Polis TYPO |  Assalamualaikum w.b.t. Sayidah Napisah. Nama yang unik dan terpanggil nak tahu siapakah gerangan orang yang bergelar Sayidah Napisah. Adakah dia seorang artis Malaysia yang baru atau pun seorang polis atau pun cikgu atau pun ........ sambung laa sendiri. 
Syaidah Napisah
Nama diberi Sayidah Napisah. Dari kalangan Exchange Feed Group digelar sebagai KC a.k.a Kak Cik. Sedang menuntut di Universiti Putra Malaysia (UPM) di Serdang Jurusan Major Matematik. Berasal dari Seremban, Negeri Sembilan. Walaupun kecik! Kc suka makan walaupun memang berisi badannya (ehh! kat bio kc cakap macam ni. hehe). Tak dinafikan KC anak yang manja. Tengok ragam dia saja kita semua boleh tahu. Sebabnya, KC seroang yang peramah dan mudah mesra. Mestilah jadi mangsa buli dan pembuli EFG. KC mempunyai cita-cita menjadi tenaga pengajar. Semoga cita-cita KC tercapai. Amin.



Polis TYPO! Typo tu apa? Typo merupakan singkatan bagi kesalahan typographikal yang seringkali digunakan oleh manusia dalam ejaan ayat sama ada disengajakan atau sebaliknya. Orang yang selalu typo! digelar typophile. Haa, KC ni pantang nampak Typo. hati hati kalau nak berurusan dgn kc. Jangan sampai typo okay. haha


Seawal usia 17 tahun sudah berjinak berblogging. Tujuan berblogging dalam diri KC yang mahukan informasi yang bermanfaat pada semua agar semua perkongsian yang diberikan dalam penulisannya menjadikan saham akhiratnya. Sesiapa sahaja yang baru mengenalinya juga akan melebelkan yang KC seorang mak jemah (suka potpetpotpet), peramah, periang  dan berani.




Perasaan tak, setiap gambar yang Mimin share di sini, semua senyum sokmo. Pecinta Matematik. pada sesiapa rasa macam tak tau atau nak refer siapa dalam subjek Matematik, boleh laa minta ajar dari CIKGU POLIS ni, boleh laa bertanya terus ke KC.. Alhamdulillah, sungguh pun perangainya yang suka menyakat dengan orang sekeliling, aktif berblog, aktif blogwaling, aktif chit chat di Whatsapps.. KC merupakan pelajar yang cemeralang dalam akademik. Tahniah KC ! Semoga terus success dalam dunia dan di akhirat. 




Selepas bertahun Kak Cik menggunakan url blog memburucintamu, akhirnya Kak Cik menukar kepada satu nama yang feminin sesuai dengan penampilannya iaitu Sayidahnapisah.com. Trademark blognya ialah burung terbang membawa daun dan sehingga ke hari ini, burung itu tidak pernah berhenti terbang....kasihan burung tu. Haha. Mimin baru tau. Selama ni, Mimin bagi burung ni makan je. 

"Allah always be there for me" Said Sayidah Napisah

8 Comments