Review | Mika Sakura White

Kunyah dengan mudah bersama Mika Sakura White | Zaman sekarang ni terlalu banyak produk kecantikkan berlumba-lumba keluar kat pasaran ni. Yang mahal, yang murah semua ada. Nak shake, nak kemam banyak sangat kaedah untuk makan produk kecantikan untuk memutihkan muka. Sebelum ni Mimin tak percaya ada produk macam gula-gula rasa ribena ni. Bila rasa Mika SakuraWhite ni baru Mimin percaya. Dari pengalaman Mimin sendiri selepas hampir sebulan mengunakan atau makan Mika Sakura White sangat luar biasa hasilnya!

kunyah suppliment


MIKA Sakura White 1000 mg ini mengandungi 30 tablets yang diperbuat 100% dari ekstrak semula jadi bunga Sakura dan tiada bahan kimia serta kesan sampingan yang negatif. Produk ini diformulasi oleh doktor perubatan bertauliah Malaysia dengan kepakaran teknologi Korea. Sesuai untuk semua jenis kulit lelaki dan wanita. Jadi, bukan perempuan sahaja boleh menjadi putih, lelaki pun sama. Produk unisex gitu. Ekstraknya antara agen anti penuaan yang paling berkesan dan terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun dan Korea. Yang penting, LULUS Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM). Jadi, tiada keraguan. Rasanya sangat sedap untuk dikemam. Nyum nyum!


Amboi jerawat Mimin mekar setaman nak pergi mana? Dengan Mika SakuraWHite mengandungi bahan-bahan seperti :

Ekstrak sakura - agen anti penuaan yg paling berkesan dan terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun dan Korea
Gluthatione - anti-oksidan untuk memutihkan kulit dan melambatkan proses penuaan
Kolagen - menegangkan kulit dan melambatkan proses penuaan
Biji anggur - anti penuaan, menegangkan kulit dan memutihkan kulit


Akibat Mika SakuraWhite nilah yang terjadi selepas Mimin makan Mika SakuraWhite
  1. Boleh MEMUTIHKAN kulit muka
  2. Boleh MEMUTIHKAN kulit satu badan
  3. Boleh menghilangkan jerawat dan parut jerawat
  4. Boleh menghilangkan jeragat
  5. Boleh menaikkan seri muka
  6. Paling penting, BOLEH MEMUTIHKAN SATU BADAN dengan cara PALING MUDAH iaitu KUNYAH sahaja!

phewwwiiittt !! jerawat tak ada dan bekas jerawat semakin pudar dengan hanya 2 Minggu sahaja. Okay. Mimin admit yang Mimin rajin giler meraba muka yangada jerawat ni. Ehem, Mimin tak pakai filter ye kali ni, walaupun masih gelap. Tapi tak segelap dulu. Sedap tau Mika Sakurawhite ni. rasa nak makan 5 6 biji satu hari je rasa. Nasib baik dah bagitau awal-awal cara pemakanan macam mana, 


Untuk pengetahuan korang semua, Mika Sakura White (Procrowd Holdings) tengah ada promosi untuk 200 pelanggan terawal. Cepat-cepat hubungi sis Ara dari Procrowd - 013-2037799. 
p/s: Mak buyong makan lepas pantang ye ^.^



13 Comments