Review | PAN Movie 2015

Review | PAN Movie 2015 | Hidup kewujudan yang suram di rumah anak yatim London, Peter berusia 12 tahun (Levi Miller) mendapati dirinya dibawa pergi kepada dunia fantastis Neverland. Pengembaraan menanti kerana dia bertemu rakan baru James Hook (Garrett Hedlund) dan pahlawan Tiger Lily (Rooney Mara) itu. Mereka mesti bersatu untuk menyelamatkan Neverland dari lanun kejam Blackbeard (Hugh Jackman). Sepanjang perjalanan, kanak-kanak yang memberontak dan nakal menemui nasib yang sebenar, menjadi wira selamanya dikenali sebagai Peter Pan.



Release date: October 9, 2015 (USA)
Director: Joe Wright
Running time: 1h 51m
MPAA rating: PG
Production company: RatPac-Dune Entertainment


REVIEW | Cerita ni mengisahkan seorang pari-pari bercinta dan melahirkan seorang putera. Akibat dunianya tidak aman, Dia membawa pergi anaknya ke tempat yang selamat. Apabila umur anaknya sudah berusia 12 tahun, Dia nekad untuk mencari emaknya apabila dia terbaca surat dari emaknya yang dibacakan oleh Nibs. Pada malamnya, Mereka diculik dan dibawa ke negara Neverlands. Disitulah kisahnya bermula.

Ceritanya lain daripada cerita-cerita Peterpan yang lain.  Macam citer Peterpan yang dulukan macam acah-acah sweet je kan. Macam dalam duni fantasi. Tapi kali ni mimin rasa citer PAN ni, lebih kepada minda. Apatuu ? Kena sama sama cari jawapan, mana mak Peter PAN ni pergi.

SELAMAT MENONTON

0 Comments