Polytron Minyak Hitam Terbaik Dunia

Minyak Hitam | Minyak hitam atau engine oil adalah bahan pelincir utama dalam menyempurnakan tugasan enjin ke tahap lebih baik. Persoalannya yang banyak berlaku adalah bagaimana memilih minyak hitam yang sesuai untuk kereta sendiri.





Polytron Malaysia

Okay ! Mimin admit tak tau langsung pasal enjin. Free free jee kena gelakkan dengan Abg Lan, Ujang dengan Kaksu. Kahkah. Nak bukak Bonet enjin pun tak reti. Tapi, lepas ni tau dah sikit-sikit pasal fungsi-fungsi enjin. Viva Mimin kalau start kereta bunyi macam start lori. Tak sure lah kereta mimin je ke ataupun memang kereta Viva semua macam tu.



Di Agrofarm, wakil Polytron Malaysia memperkenalkan minyak polytron dan kelebihan polytron kepada Kelab Blogger Ben Ashaari. Menurut beliau, minyak polytron ni banyak di gunakan dalam kereta kebal, kereta tentera, kereta di luar negara dan kereta mahal-mahal seperti ferrari dan lain-lain.

Mula-mula tak nak laa pecaya kan. Semua orang kata product dia bagus. Tapi, lepas dia buat demo baru percaya, Enjin motor tu langsung tak panas!! Siap letak air sirap, bandung, soya Yeos dengan air biasa lagi. Enjin cool jee tak mati. Percaya atau tak selepas meletakkan pati dan minyak hitam polytron ni, boleh tahan lebih 20k Kilometer. Nak tahu rahsia disebalik keunggulan semua jenis pelincir polytron, jawapannya polytron MTC! Semua produk polytron mengandungi MTC yg merawat permukaan logam yg bergesel dalam enjin untuk mengurangkan geseran sehingga 95%.

Produk Polytron




Ini antara product keluaran Polytron yang boleh didapati. Tak rugi kalau pakai polytron ni, bukannya apa polytron tak merosakkan harta benda pun, Dia memudahkan kerja dan tak peningkan kepala. Superb berkesan ! Kalau tak berkesan boleh buat aduan terus pada founder Polytron Malaysia ni

Polytron Malaysia


Founder Kelab Blogger Ben Ashaari dan Founder Polytron Malaysia yang mantap. Boleh hubungi direct ke Polyton Malaysia sekiranya berminat atau ada persoalan berkaitan Polytron ini.

Website : http://www.polytron-lubes.com/Telefon/whatsapp: 017-607 7879
Instagram : www.instagram.com/polytronmalaysiaFacebook : https://www.facebook.com/polytronlubricantmalaysia/


0 Comments