LEGOLAND | The Lego Movie 4D A New Adventure

The Lego Movie 4D A New Adventure

Emmet, Wyldstyle, dan kawan-kawan menyatu kembali dalam semua-baru dengan membuat kemunculannya 26 Feb di Legoland Malaysia resorts!


Tarikan terbaru di Legoland Malasyia adalah Lego Movie 4D! Cuti sekolah penggal pertama sudah nak mula, apa kata rancang percutian anda sekeluarga ke Legoland Malaysia. Pelbagai yang menarik boleh didapati di sana. Pastikan jangan lupa untuk sama-sama menyaksikan Lego Movie 4D A New Adventure.  Nak rasa kena air time tengok movie? Kat sinilah boleh rasai kegembiraan itu bersama keluarga.

credit Ben Ashaari


Emmet, Wyldstyle, Unikitty, MetalBeard dan Benny antara barisan pelakon The Lego Movie 4D A New Adventure. 4D filem pendek akan bermain beberapa kali sehari di LEGOLAND Malaysia Resorts LEGO studio, ditempatkan di kawasan imaginasi, dengan kesan angin, air, kabus, dan banyak lagi membuatkan penonton menerima merasai movie yang sebenar!


Legoland akan menjalankan menawaran eksklusif untuk rakyat Johor dengan 1 tiket kanak-kanak percuma bagi setiap 1 dibayar dewasa (beli 1, percuma 1). Tawaran ini akan disediakan di sepanjang bulan Mac dan April. Legoland turut menawarkan 'membeli 1 tiket, dapatkan kedua @ 50% off' promosi. Sila lawati www.legoland.my laman web kami untuk maklumat lanjut.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AKAN DATANG :
10 February 2017- The as-yet untitled Lego Batman
22 September 2017- NinjaGo
18 May 2018 - The Lego Movie Sequel

6 Comments

  1. waw bestnye akak mimin asyik berjalan je

    ReplyDelete
  2. Huiyo hafal semua nama hehe . Mmg betul2 peminat lego movie ni

    ReplyDelete
  3. pertama kali datang sini... memang banyak benda2 menarik.. moga dapat sampai ke sini lagi suatu hari nanti..

    ReplyDelete
  4. menarik! anak-anak mesti suka ni!

    ReplyDelete