Keberkesanan product AsiaSkin Skincare

Sekarang ni, aku memang tengah cari product set kecantikan. Susah jugak nak pilih. AsiaSkin merupakan produk penjagaan kulit yang dihasilkan daripada 100% ekstrak tumbuh-tumbuhan dan formulanya diimport dari Perancis. Produk ini sesuai untuk kulit normal hinggalah ke kulit sensitif. Mempunyai tekstur yang ringan dan nipis serta tidak berminyak atau melekit. Keberkesananya, AsiaSkin dapat merawat segala masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, pori terbuka, blackhead, whitehead, kulit berminyak dan kulit kering. AsiaSkin juga bertindak sebagai anti penuaan dan kedutan serta sebagai agen pemutih..

Malas dah nak fikir panjang kalau AsiaSkin ni complete. AsiaSkin ni yang seronok pakai sebab tak melekit, tak berminyak semasa pakai. Ada sesetengah product yang pernah aku pakai rasa tak selesa. Sebab melekit teruk. Automatik tangan ni terlap muka. Apalahh maknanya kalau pakai tapi lap. 


Kenapa aku pilih AsiaSkin

Semestinya sebab AsiaSkin ni lengkap dengan cleanser, serum, day cream dan night cream. Tu yang aku pilih tuu.


Mudah dan senang nak bawak pergi travel Pulau Perhentian minggu depan dengan Emas Putih, Mera Hussain dengan Hanis. Taksabar ! Ehh. haha. Dah hampir seminggu aku pakai AsiaSkin ni. Dah awal bulan ni, belum ada tanda-tanda jerawat tumbuh kat muka ni. Tu paling teruja.

3 in 1 + Serum AsiaSkin

Paling best produk AsiaSkin terdiri daripada set 3in1 dan serum. Dijamin selamat serta tiada bahan kimia, tiada merkuri, tiada paraben dan tiada hyroquinone. Aku dah cuba sendiri AsiaSkin ni. Tak ada rasa panas atau mengelupas apatah lagi jerawat. Memang tak ada rasa semua tu.



  • Steamcell Cleanser

Comel je bekas dia (30ml), senang nak bawak travel nanti. Jernih je pencuci muka ni dengan bau dia wangi betul. Macam bau mint. Lepas pakai rasa segar. Bukan setakat segar je memang boleh buang kekotoran kat kulit muka 
  • Stemcell Serum

Aku pakai serum sebelum pakai day cream atau night cream. Cuma picit sekali sapu seluruh muka dan leher. Korang yang perempuan kan mesti lah tau serum ni bertindak melindungi kulit daripada pendedahan UV dan mencegah pigmentasi. Bahasa mudahnya anti penuaan dan anti kedutan.

  • SPF Steamcell Day Cream

Memadai calit sikit je dah okay. Lepas tu ratakan keseluruh muka. Jenis aku pulak nak ringkaskan. Jadi, aku tak payah fikir lagi nak pakai foundation lagi sebab day cream ni aku rasa dah okay untuk pakai powder untuk finishing. Muka ada glow dan blink blik tau.

  • Stemcell Whitening Night Cream

Aku pakai sebelum nak masuk tidur, Night cream ni kurangkan garis halus, kulit kusam yang tidak sekata. Eh, banyak lagi tau dia bantu menghilangkan jerawat, anti kedutan kurangkan bintik hitam dan putih yang paling utama bantu dalam masalah kulit muka pori terbuka,

Berikut adalah kebaikan produk AsiaSkin yang dirumus dari bahan-bahan yang terbaik.
  • menaikkan seri wajah dan pinkish
  • memastikan struktur warna kulit elok dan rata
  • menghilangkan kedutan degil
  • menghapuskan bakteria pada wajah
  • menghilangkan kulit kering
  • memelihara dari sinaran UV dan cuaca kering
  • mengurangkan jerawat dan jeragat
  • mencegah pengelupasan akibat cuaca melampau
-----------------------------------------------------------------------------------------------




Produk AsiaSkin ini harganya hanya RM90 untuk skincare 3in1 dan RM75 untuk serum. Risau dengan Kelulusan dari KKM? Jangan risaulah. semuanya dijamin halal dan semestinya AsiaSkin Skincare ni mendapat kelulusan dari KKM.


Hotline : +6019-871 1144 / +608-848 4152
Facebook : Asiaskin Official
Instagram : @asiaskin.official 

7 Comments