Kejutan buat Emak Sempena Hari Ibu

Entry tertangguh =.= Dah lama dalam simpanan. Ini cerita berkaitan Sambutan Hari Ibu yang lepas. Kakak-kakak dan adik-adik aku merancang untuk mengadakan ‘kejutan’ sempena hari ibu baru-baru ni. Diorang bercadang menginap semalam di hotel sambil-sambil tenang-tenangkan fikiran mak yang tak ada rehat jaga cucu-cucu kat rumah dan bonus jugak untuk kiteorang untuk tinggalkan sekejap segala kesibukkan kerja. Tak gituu ? hikss 
pwincess's Adam

Kejutan buat Emak di Silka Hotel

Cewahh.. perasaan teruja kemahin uolls ! Iyelah.. dengan dekonya ke mana dengan nak tenang-tenang depan mak bagi mak tak perasan lagi. Hahaha. Bayangkan je pun terasa dah kelamkabutnya. Nasib baik hotel ni ada shopping mall. Takde lah mak terus detect. Ohh yaa! Aku dapat hotel Silka ni dekat carian HotelsCombined. Memang dapat harga yang berbaloi baloi kata kat ko..



So, ini sahaja kejutan kami anak-anak Adam untuk bonda tercinta kami. Dialah emak yang tak pernah rasa penat dan lelah melahirkan, menjaga, mendidik serta tahan dengan perangai kami yang tak semenggah sampai dah ada umur ni. huhu

Apa itu HotelsCombined? 

HotelsCombined adalah laman carian dan pembanding harga hotel terbesar di dunia. HotelsCombined ni korang akan akses dengan sangat mudah untuk dapatkan macam-macam tawaran hotel terbaik di seluruh dunia. Tanpa bayaran tempahan, 100% PERCUMA. Lebih kurang fungsi macam traveloka dan lain-lain tu.

Kelebihan HotelsCombined

HotelsCombined mencari hotel, membandingkan harga hotel, dan ketersediaan bilik dari laman tempahan hotel dalam talian ternama dunia seperti Expedia, Hotels.com, Venere, Laterooms, Travelocity (dan banyak lagi) dengan sekali klik. Mesin carian HotelsCombined mencari harga hotel termurah, korang tak perlu membuka laman hotel satu persatu hanya untuk mencari hotel murah dan membandingkan harganya. Cuma lihat semua senarai laman tempahan hotel dalam talian yang menjadi pembekal HotelsCombined.

HotelsCombined 100% percuma, tanpa yuran tempahan hotel, cukai, atau bayaran lain. Harga hotel yang korang lihat di HotelsCombined sudah termasuk cukai standard mudah untuk korang membandingkan harga dari pelbagai laman tempahan hotel dengan lebih tepat. Walau bagaimanapun, cukai tambahan mungkin akan dikenakan di beberapa tempat destinasi pelancongan, dan ini akan disenaraikan di laman web tempahan hotel pilihan korang sebelum korang melakukan tempahan hotel.

Jaminan harga terbaik

7 Comments