Nikmati 5 Jenis Pizza Unik Dengan PizzaArt

Heyyy awak. Menyepi kejap pada bulan lahir saya sendiri. Hahaha. Tetapi! Sekiranya anda ingin memberi saya hadiah masih "on". Jangan risau. Hahahha .. PizzaArt .. Okay, itu kali pertama saya dengar tentang PizzaArt. Pernahkah anda mendengar tentang PizzaArt ni sebelum ini?

Apa itu PizzaArt?

Pizzart adalah tandatangan terkini yang dikeluarkan oleh Profesional Makanan Anchor. Anchor Food Professionals adalah jenama makanan yang dihasilkan oleh Anchor dan mereka adalah sebahagian daripada syarikat pengeluar keju terbesar Fonterra. Antara perniagaan berasaskan makanan yang dihasilkan oleh Anchor ialah Keju, Krim, Keju Krim, Mentega dan Susu. Baru-baru ini, Anchor telah melancarkan satu lagi produk inovatif dari pizza sedia ada di pasaran. Kali ini pizzart ekstrak 5 jenis pizza lain dari orang lain, Flower Pizza, Bom Pizza, Adjaruli Khachapuri, Pizza Muffin Mini dan Pizza Pie Pot.

5 PizzaArt yang unik di Lokasi Yang Dipilih 

Sekali lagi membuktikan mengapa Anchor Food Professionals masih dalam segmen perkhidmatan makanan tenusu, Anchor Food Professionals telah melancarkan kempen menarik dengan rakan kongsi mereka, dan kali ini dengan ciptaan yang buat rakyat Malaysia meleleh air liur - Pizza!

Meraikan pizza dalam semua bentuk dan saiznya, kempen baru yang dipanggil "PizzArt" merasakan keseronokan pizza menjadi satu bentuk seni. Bersama-sama, 24 cawangan di Semenanjung dan Malaysia Timur, Anchor Food Professionals telah memperkenalkan pizza artisanal. Masterpieces seperti Flower Pizzas, Pizza Bombs, Adjaruli Khachapuri, Mini Muffin Pizzas dan Pot Pie Pizzas sedang menunggu untuk dimakan di restoran-restoran yang berpartisipasi dari Mei hingga pertengahan November 2017. 
Pizza artisanal telah dikonseptualisasikan dan dicipta oleh Chef Memasak Professionals Anchor Food Professional sebagai cara untuk membantu rakan-rakan mereka mewujudkan lebih banyak keseronokan dan variasi dalam apa yang mereka tawarkan kepada pelanggan mereka. Pizza hanya boleh dibuat oleh krew dapur dengan kelebihan kemahiran masakan, dan dengan ketuhar pizza di restoran. Chef dan pembantu dari restoran yang mengambil bahagian dilatih dengan cara pizzaiolo mahir oleh Anchor Food Professional sebagai persiapan untuk melancarkan kempen. Melalui bengkel, mereka diajar kemahiran khusus untuk membuat pizza yang luar biasa seperti avant-garde Pizza Flower.
Resipi hanya menggunakan bahan-bahan terbaik seperti Anchor Mozzarella Shredded Cheese, Anchor Unsalted Butter, Anchor Colby Cheese, Anchor Cheddar Cheese, dan Mainland Edam Cheese. Di Malaysia, jenama Anchor sudah menjadi peneraju dalam segmen tenusu. Apabila anda makan di restoran, hotel, atau restoran perkhidmatan cepat (QSR), kemungkinan anda sudah mempunyai rasa produk tenusu Fonterra melalui Anchor.
Bercakap pada pelancaran kempen PizzArt di Kota Kinabalu, Mr. Chua Chern Shian, Pengurus Jualan Wilayah Fonterra Brands Malaysia berkata bahawa kempen baru akan menyerlahkan Chord dengan penduduk Malaysia yang suka pizza.
“Malaysians are increasingly leading busier lifestyles and are grabbing food on the go or dining out. Our insights show us that Malaysians generally love pizzas. We wanted to excite them further by taking the enjoyment of pizza a level up by introducing extraordinary, gourmet pizzas that are taking the world by storm. If you love pizzas, then this is a must try,” Mr. Chua Chern Shian said.

Beliau menambah bahawa pizza ini merupakan contoh kempen inovatif Anchor Food Professionals telah dilancarkan dengan rakan kongsi mereka seperti Say Cheese Campaign yang sangat berjaya yang memperkenalkan pencuci mulut berasaskan keju yang diilhamkan oleh Jepun, dan gelombang kedua yang memperkenalkan roti manis yang disemai dengan krim dan keju. Terkini ! French-inspired Travel Cakes (butter loaf cakes) yang baru-baru ini disediakan di kedai roti yang turut ada.
“We are continuously finding ways to help our partners stay ahead of the curve by introducing global trends and unique creations to their consumers using only the best dairy by Anchor. By drawing on our New Zealand based research and expertise, we are able to help them achieve a competitive edge,” she added.
Flower Pizza
Dengan pelancaran baru PizzArt, Anchor Food Professional berharap untuk menghidupkan 'era baru' pizza di Malaysia.

Pizza Bomb
Pizza bombs penampilan dalam arena makanan antarabangsa adalah cetusan rasa dan cheesiness dalam bola doh kenyal dengan kerak rangup.

Adjaruli Khachapuri
Adjaruli Khachapuri adalah pizza berbentuk bot yang dipenuhi dengan keju panas dan telur ayam dan merupakan ciptaan Georgia.

Mini Muffin Pizza

Pizza muffin bersaiz besar dengan pizza yang lazat dan sempurna untuk sarapan pagi dan sebagai makanan ringan. 

Pot Pie Pizza
Pot Pie Pizza adalah sangat hangat dan memuaskan kerana mereka berbunyi dengan doh pizza yang digunakan sebagai keropok pai dengan semua perisa dan keju berserabut pizza yang mengukus di dalamnya.

Pengguna juga boleh tahu info serta aktiviti yang menarik mereka di Facebook AnchorDairyMalaysia Anchor untuk memenangi hadiah-hadiah menarik.

Di mana PizzaArt boleh di dapati?

Pizza artisanal boleh didapati di Movida dan U Pizzeria di Lembah Klang, Movida dan U Pizzeria di Perak, Pizza AS dan Lunarich di Pulau Pinang, Movida di Melaka dan Johor, Ejohng Concept di Johor, The Chubs Grill dan Mad Ben Café di Sabah dan Chillax Café & Bistro, Coup De Grill dan Bistecca & Bistro di Sarawak dari Mei hingga pertengahan November 2017.

Anchor Food Professionals

Terkini, Professionals Anchor Makanan re-branding bagi mencerminkan cara pasukan perkhidmatan makanan kini menjalankan perniagaan, bertindak sebagai perunding yang benar, bekerja di belakang tabir untuk menyampaikan citarasa dan produk baru untuk chef, tukang roti, katerer, dapur komersil, hotel, restoran, restoran dan kafe.

Pasukan ini akan membantu perniagaan dengan semua aspek operasi mereka, dari persembahan di depan rumah, dan harga dan promosi, untuk meningkatkan hasil dan rasa dan memberikan pilihan menu baru yang menarik. Dengan mengenal pasti perniagaan pelanggan mereka, Anchor Food Professionals menggunakan pengetahuan ini dan mengoptimumkan ramuan tenusu menggunakan keupayaan penyelidikan dan pembangunan terkemuka di dunia Fonterra untuk memenuhi keperluan khusus tukang masak, pembuat roti dan pemilik restoran

5 Comments