CERMIN LED MUDAH ALIH - CONIE PERY

Aku ni memang dah lama teringin nak ada LED Mirror sendiri. Selalu jugak nampak post post kat facebook, instagram.. Kalau tengok Lazada ke 11street ke Shoppe ke ada jugak usha-usha LED Light. Tapi design tak berapa kenan dihati. Sebenarnya, aku memang teruja nak LED light ni, at least boleh bawak masa travel nanti. Iyelah, takkan nak travel angkat meja cermin yang ada LED Light tu kemana-mana pulak. Sekurang-kurangnya, aku boleh bawak kat tempat-tempat gelap macam pergi ber'camping' dengan kawan-kawan.

Magic Mirror LED Dari Conie Pery

Aku jenis yang ringkas orangnya. Ringkas-ringkas pun perlukan masa juga nak bersolek. Taknaklah keluar muka macam tak mandi walaupun satu jam kat bilik air. Sesuailah Magic Mirror ni, sebab boleh bawak ke mana-mana dan boleh simpan barang-barang makeup ke dalam magic mirror ni tau

Tiada masalah menyimpan makeup lagi

Tiada lagi masalah tempat simpan makeup kalau kau dah ada Magic Mirror Makeup Led Light dari Conie Pery ni. Meja solek pun takkan bersepah bila korang dah miliki cermin LED ni. Sebab, cermin ni sudah build in ruang untuk meletakkan makeup korang tu.


Takyah bazir duit pergi beli bateri jee atau risau takde plug nak cucuk bila kat dalam hutan atau luar kawasan yang terhad sebab LED Light ni ada ruang untuk recharge sekiranya lampunya dah lemah. Haaa, baguskan. alaaahh, boleh pakai charge hp android atau pun boleh cas pakai powerbank. 


Haaa, comelkan Magic Mirror LED dari Conie Pery ni. Untuk pengetahuan korang, Lampu ini ada 2 cahaya berbeza. Cahaya sederhana dan cahaya terang. Terpulanglah korang nak guna cahaya macam mana, kalau tak nak pakai lampu tu pun takde masalah. Masih boleh pakai lagi. hehehe


----------------------------------------------

Sekarang ni ada promo khas diskaun 20% untuk pembelian magic mirror ni. Untuk dapat kod diskaun korang boleh hubungi no telefon kat bawah sebelum buat pembelian di website.

Tel: 018-2220780
Email: coniepery@gmail.com
FB: www.facebook.com/Coniepery/
IG: www.instagram.com/coniepery/
Website: https://www.pineapple.my/product/conie-perie-magic-makeup-mirror/

15 Comments