REVIEW | SINGKIR BINTIK HITAM DENGAN NANOWHITE DARK SPOT CORRECTIVE SERUM

Hai, aku tak sangkal bila mana seorang perempuan ni akan mencari product lain untuk kepuasan diri sendiri. Cakap sikit kat aku siapa taknak cantik. Hahahahha. Semua orang nak cantik dan berseri termasuklah diri aku sendiri. Baru baru ni aku dapat set penjagaan dari Nanowhite. diperkenalkan dengan set pengajaan kulit wajah dari Nanowhite. Nanowhite adalah penjagaan kulit wajah yang lengkap. Set yang terdiri daripada pencuci wajah, penyegar, Serum dan pelembap wajah. Set ini menfokuskan pada pencerahan tona kulit dan memudarkan serta mampu mengurangkan bintik hitam di wajah.


NANOWHITE DARK SPOT CORRECTIVE SERUM



Sejak sekian lama, ramai wanita bergantung pada pelbagai produk penjagaan kulit untuk memerangi bintik hitam dan parut jerawat. Tetapi bolehkah masalah ini dapat ditangani dalam hanya masa dua minggu? Ketika mencuba Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dalam ujian penggunaan di rumah baru-baru ini, wanita Malaysia mendapati kulit mereka bertambah baik dengan cepat.

Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dengan LumiLiteTM baharu diperkaya dengan tiga bahan pencerah yang membantu mengurangkan bintik hitam, memudarkan parut jerawat dan juga memberikan tona kulit yang sekata. Ia mempunyai gabungan teknologi Nano, Omega White-C dan Ekstrak Semula Jadi untuk membentuk konsentrasi pencerah yang menembusi jauh ke dalam kulit untuk penyerapan bahan aktif yang lebih baik untuk memberikan hasil kulit cerah yang berseri dan kekal lama.



Ini bukanlah kata-kata kosong kerana ianya telah terbukti berhasil dalam ujian penggunaan di rumah yang telah dijalankan. Percubaan tersebut memantau keadaan kulit 50 orang wanita Malaysia yang telah menggunakan serum ini selama 28 hari, melaporkan hasil yang menakjubkan - hampir kesemua (95%) wanita berusia 22 hingga 35 tahun nampak akan pengurangan bintik hitam dan parut jerawat selepas hanya menggunakan produk selama dua minggu!Ini bukanlah kata-kata kosong kerana ianya telah terbukti berhasil dalam ujian penggunaan di rumah yang telah dijalankan. Percubaan tersebut memantau keadaan kulit 50 orang wanita Malaysia yang telah menggunakan serum ini selama 28 hari, melaporkan hasil yang menakjubkan - hampir kesemua (95%) wanita berusia 22 hingga 35 tahun nampak akan pengurangan bintik hitam dan parut jerawat selepas hanya menggunakan produk selama dua minggu!

Mengikut hasil ujian penggunaan di rumah, pemulihan paling ketara dapat dilihat di bahagian pipi, dagu dan juga dahi. Oleh itu, masalah ketidaksempurnaan kulit hanya akan tinggal sejarah dan wanita-wanita ini kini tampil gembira dengan tona kulit yang sempurna dan lebih cerah.



Majoriti peserta sebenarnya mendapati kulit mereka lebih berseri dalam hari pertama menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Bilangan peserta yang berpuas hati semakin meningkat selari dengan bilangan hari penggunaan.



84% daripada wanita melaporkan bintik hitam dan parut jerawat yang semakin kurang dalam hari pertama penggunaan serum. Selepas 14 hari, bilangan wanita yang mendapat hasil yang sama meningkat kepada lebih 90%. Dari segi tona kulit sekata, 50% daripada wanita mengatakan mereka nampak penambahbaikan yang ketara dalam tempoh 24 jam pertama selepas penggunaan, dan 60% melaporkan perkara sama selepas dua minggu.

"Di Nanowhite, kami memahami kekecewaan wanita apabila melihat bintik-bintik hitam yang baru dan parut jerawat bila melihat cermin, terutama selepas menghabiskan banyak masa dan wang untuk menanganinya. Nanowhite Dark Spot Corrective Serum telah diperkembangkan untuk menyelesaikan perubahan tona kulit yang menjengkelkan serta menjejaskan keyakinan diri. Seperti yang dapat kita lihat daripada hasil ujian penggunaan di rumah, serum ini berkesan menyelesaikan masalah seperti yang dijanjikan - iaitu mengurangkan bintik hitam dan parut jerawat sambil mencerahkan tona kulit wanita Malaysia, semuanya dalam satu pakej yang hebat!"  kata Christine Law, Pengurus Pemasaran Tohtonku Sdn. Bhd..

Law menambah bahawa keberkesanan serum tersebut terus membuktikan komitmen Nanowhite untuk menawarkan bukan sahaja kulit yang cerah, tetapi juga kulit yang sempurna dan berseri dari dalam.

"Sebagai pakar penjagaan pencerahan kulit, kami berusaha tanpa jemu memperbaiki inovasi kami untuk memenuhi keperluan pencerahan kulit yang unik bagi setiap wanita pada peringkat kehidupan yang berbeza. Nanowhite Dark Spot Corrective Serum adalah satu produk yang menyelesaikan beberapa masalah kulit dalam masa dua minggu – sungguh menjimatkan masa! Ini bermakna, wanita yang sedang melalui fasa penting kehidupan mereka tidak perlu menghabiskan banyak masa untuk mendapatkan kulit bebas cela, mereka akan mempunyai lebih banyak masa mengejar kerjaya dan memenuhi impian mereka, berseronok dengan orang yang tersayang atau menikmati kehidupan sepenuhnya!" kata Law.



Wanita yang telah lama mengalami masalah kulit mungkin sukar membayangkan melihat wajah mereka di cermin tanpa bintik-bintik hitam dan parut jerawat. Dengan itu, Nanowhite ingin membantu mereka membayangkan kulit yang lebih cerah – menerusi aplikasi realiti berperantaraan (AR) mudah alih yang baharu.

"Kami sangat teruja memperkenalkan aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, yang menunjukkan pengguna bagaimana wajah mereka dengan kulit yang lebih cerah dan berseri tanpa bintik-bintik hitam dan bekas jerawat yang menjengkelkan. Dalam kehidupan sebenar, ini adalah apa yang akan anda lihat selepas tempoh yang singkat menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Dalam erti kata lain, realiti berperantaraan boleh menjadi realiti sebenar! Untuk mencapai hasil yang lebih baik dan lebih jelas, ikut rutin penjagaan kulit penuh dengan menggunakan produk Nanowhite yang lain juga." kongsi Law.

REVIEW NANOWHITE BY MIMIN ADAM




Setiap pagi dan petang, ini adalah rutin harian aku dan seminggu menggunakan Nanowhite No Spots No Flaws set. Extra! memang aku user Nanowhite ni. Hari tu aku stop sekejap gunakan Nannowhite sebab aku kena review a few skincare lain. Untuk seminggu awal gunakan set nanowhite ni aku dapati kulit wajah aku kurang berminyak dan kurang jerawat. Tompok hitam sedikit berkurangan, cuma untuk memutihkan wajah secerah-cerahya akan mengambil masa tempoh lebih sebulan atau lebih. Wajah yang gelap kerana Matahari boleh cerah dengan hanya seminggu, belum lagi sebulan tau setahun.

Cara Penggunaan:



1. Awaking Snow Wash

Pencuci dengan Awaking Snow Wash. Untuk membuang segala kotoran Di wajah agar tiada lagi sisa Makeup yang tinggal dan akan members kulit kita rasa bersih. Picitkan sedikit Pencuci wajah dan titiskan dengan air. hasilkan buih yang secukupnya dan ratakan pencuci wajah di wajah. bilas dengan air dan keringkan wajah dengan menggunakan tuala bersih.




2. Refining Treatment Toner

Step ini sangat penting kerana, toner mampu merawat sel kulit wajah dan memberi vitamin yang penting penumbuhan self baru kulit.Barulah muka nampak berseri! tuang sedikit toner pada cotton pad, dan dap dap kan toner diwajah. Kulit akan lebih segar selepas pemakaian toner.




3. Dark Spot Corrective Serum

Ini adalah produk baharu yang dirumuskan untuk menghilangkan bintik hitam diwajah. Serum ini mengurangkan bintik hitam dan memudarkan parut jerawat, serta menghasilkan tona kulit lebih sekata dan berseri. Selain daripada itu, penggunaan berterusan mampu mencegah kemunculan bintik hitam pada masa yang akan datang. No Spots No Flaws! Untuk serum pula, titiskan serum di lima point di wajah. sapu rata pada kulit sehingga serum menyerap di wajah. (pipi kiri, pipi kanan, hidung, dari dan dagu).




4. Double Action Whitening Gel Cream

Double Action Whitening Gel Cream, memberi kelembapan pada kulit wajah agar wajah sentiasa nampak moist. Moisturizer pun sama. Calit sedikit dan letak pada muka tu. Sapu dan ratakan pada kulit. Biar selama dua minit untuk gel moisturizer menyerap.

Nanowhite AR+




Untuk melihat wajah bebas cela anda, cari dan muat turun aplikasi mudah alih 'Nanowhite AR+’ dari Apple App Store atau Google Play Store. Kemudian, imbas pembungkusan serum dengan aplikasi tersebut dan ketahui lebih lanjut mengenai produk-produk Nanowhite dan panduan langkah-langkah penjagaan kulit sambil membayangkan penambahbaikan kulit melalui fungsi realiti berperantaraan.

Bukan itu sahaja - pengguna aplikasi berpeluang memenangi hamper produk Nanowhite bernilai RM2,500! Anda hanya perlu mengisi borang kaji selidik dalam aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, dan pemenang bertuah akan dimaklumkan melalui telefon.

--------------------------------------------------------------------

Serikan kulit anda hari ini! Nanowhite Dark Spot Corrective Serum 30ml dijual pada harga RM69.90 di semua farmasi dan pasaraya utama di seluruh negara. Untuk mengetahui lebih lanjut, layari laman Facebook Nanowhite di www.facebook.com/nanowhite, atau lawati laman web rasmi di www.nanowhite.com.my.

11 Comments