MINGGU PERTAMA CABARAN JOM KURUS 6 MINGGU JK1M11

Cabaran Jom Kurus 1 Malaysia musim ke-11 (JK1M11) merupakan kali kedua aku sertainya. Apa menariknya musim kali ini bakal aku kongsikan bersama-sama dengan kau orang. Dalam banyak-banyak coach iaitu jurulatih JK1M11 aku pilih kawasan Batu Pahat kerana di kawasan kampung halaman aku dan Suhaila menjadi pilihan aku dari season yang lepas. Ini jawapan kenapa ak pilih Coach Suhaila.

JOM KURUS 1 MALAYSIA MUSIM 11 - MINGGU PERTAMA


JK1M 11 BERSAMA KEVIN ZAHRI
Seperti musim lepas cabaran JK1M10 bersama Kevin Zahri Coach Sue buat sesi pengenalan bersama peserta JK1M musim kali ini. Kira icebreaking giteww.. 


Dalam pada masa yang sama Coach Sue akan mengambil data peserta musim kali ini dengan mengambil data berat badan, ukur lilit badan serta ujian kecergasan. Haaa, kira pengenalan jugak kepada peserta baru supaya takk terkujat dengan aktiviti akan datang. 

PESERTA JK1M11 TEAM BATU PAHAT

haaa, inilah antara peserta dibawah coach sue, ada ramai lagi tapi ada yang balik awal dan ada yang tidak berkesempatan untuk turut hadir pada hari ni. Mampukah kami mengurangkan berad badan yang ideal dalam masa 6 minggu ? 
----------------------------------------------------------
Jangan sedih kerana terlepas peluang untuk JK1M musim ke11 ni, Sentiasa update dengan info JK1M musim ke 12 akan datang yaaa! lebih kurang awal bulan 1 nanti.

019 282 7820 (Kaka) atau 013 502 8006 (Page)

0 Comments