SASUKE PREMIUM OUTLET BERSAMA PELAWAK TERKENAL DALAM MISI AMAL

Sasuke Premium Outlet merupakan kedai bumiputra yang menjual pakaian terpakai atau preloved kira bundle laa orang melayu biasa sebut. Tidak terhad kepada pakaian musim sejuk semata-mata, pakaian lain macam t-shirt, blazer, kasut, jeans handbag dan  banyak lagi semuanya boleh didapati di Sasuke Premium Outlet ini. Baik lelaki, perempuan atau kanak-kanak pun boleh dapatkan pakaian korang kat sini dalam pelbagai saiz, jenis, design dan warna.

SASUKE PREMIUM OUTLET BERSAMA PELAWAK TERKENAL DALAM MISI AMAL


Berbalik kepada tajuk, bermaksud aku nak cerita lari dari topik barangan bundle yang mereka jual. Tapi aku terpanggil untuk berkongsikan bersama korang berkisar misi amal Sasuke team bersama pelawak terkenal iaitu Tauke dan Man Raja Lawak.


Sebak dihati tengok keluarga Puan Nurul Ain ni. Mana tidaknya. Kedua-dua anaknya Naylasafya (2tahun) dan Naylsafiy (8bulan) mengalami penderitaan penyakit ekzema yang kronik. Agak terkesan juga bila tahu keluarga mereka dipulaukan oleh orang sekeliling akibat penyakit ekzema yang kronik itu. Walhal penyakit ekzema sebenarnya bukanlah penyakit yang berjangkit tetapi merupakan penyakit keturunan. Tiga beranak berkenaan yang menetap di Projek Perumahan Rakyat (PPR), Seksyen 8, Kota Damansara.


Hanya bergantung kepada sumber pendapatan suaminya RM800/sebulan, Shahrul Azmi Aziz (27 tahun) sebagai kelindan lori untuk menyara mereka sekeluarga. Nurul Ain yang juga menghadapi masalah penglihatan berkata, dia tidak menerima sebarang bantuan daripada mana-mana agensi kerajaan dan mengharapkan pendapatan suami sepenuhnya untuk meneruskan kelangsungan hidup. Datin Paduka Eina Azman turut memberikan sumbangan dan serta membantu keluarga yang dialami oleh Puan Nurul Ain.


Team SASUKE PREMIUM BUNDLE bekerjasama dengan pelawak terkenal Malaysia Tauke dan Man Rajalawak tidak terkecuali menghulukan bantuan kepada Puan Nurul Ain dan keluarga. Dalam misi in mereka sama-sama melawat keluarga yang tidak bernasib baik Dan memberikan sumbangan. Diharapkan dengan bantuan daripada Sasuke Team dan orang ramai diharap dapat mengurangkan beban yang dipikul mereka.
Meskipun diduga dengan penyakit ini, namun beliau bersyukur masih mampu meneruskan kehidupan dan masih mengharapkan orang ramai dapat mendoakan serta berkongsi pengalaman bagi memulihkan kembali penyakit kedua anaknya. Hari ni Kita mudahkan urusan mereka, siapa tahu nasib kita pada masa akan datang Allah juga akan permudahkan urusan.


Marilah kita semua sama-sama menghulurkan bantuan buat keluarga Puan Nurul Ain ini. Penghargaan ribuan terima kasih Sasuke Team dan Tauke serta Man Rajalawak yang sudi bekerjasama dalam misi Amal Sasuke Team.  Semoga Allah permurdahkan urusan kita semua. Insyaallah.

-----------------------------------------------------------------------------------
Jom hulurkan Sumbangan :

Nama Bank: Maybank
Account Number : 5620 8561 7913 
Pemegang Accaunt bank : Nurul Ain Bt. Abdullah

11 Comments