4FINGERS MENGHANGATKAN HABA TAHUN BARU LUNAR DENGAN FIRECRAKER CHICKEN BARU !

Kuala Lumpur, 1 Februari 2019 - Tahun Baru Lunar, rakyat Malaysia akan dapat pengalaman mala, rempah dan segala-galanya baik seperti tidak pernah sebelum ini, dengan pelancaran rasa ayam pedas 4FINGERS 'terkini - Firecracker chicken
 
Firecracker chicken rub hanya mengandungi rempah-rempah segar, termasuk cumin dan lada Szechuan, dan khusus dibuat dengan kerjasama chef selebriti Singapura dan afikionado ayam goreng, Bjorn Shen.
Seperti namanya, rasa Feisty ini datang penuh dengan asakkan aromatik, pedas, dan menyeronokkan. Item menu baru yang kini tersedia untuk masa yang terhad di seluruh empat belas 4FINGERS outlet di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Johor Bahru sepanjang musim Tahun Baru Lunar perayaan.

Firecracker chicken akan disediakan sebagai signature wingettes, drummettes dan drumsticks 4FINGERS, bermula dari RM15 untuk barangan àla carte dan RM19.70 untuk makanan. Penghibur rempah boleh memilih untuk makan keseluruhan yang terdiri daripada hanya Firecracker chicken, dan orang-orang yang kurang percaya diri mereka boleh mengendalikan pecah haba boleh pergi untuk dua perisa ayam 4FINGERS’ signature Soy Garlic or Hot Sauce - dalam satu hidangan.



4FINGER x Chef Bjorn Shen

Dengan lebih daripada empat belas tahun pengalaman kuliner, chef yang berasal dari Singapura Bjorn Shen tidak asing dengan industri F & B. Bjorn kini menjadi tukang masak dan pemilik Artichoke, sebuah restoran yang diilhamkan di Timur Tengah di Singapura. Pada tahun 2016, beliau telah dinobatkan sebagai '20 Best Chef' di Singapura oleh World Gourmet Summit, dan juga finalis untuk 'Chef of the Year' pada tahun 2018. Seorang hakim pemastautin MasterChef Singapura, koin Bjorn gaya memasak ' dudestronomy 'dengan cinta untuk rasa besar, berani dan ayam goreng.


Chef Bjorn Shen berkata: "4FINGERS dan saya telah menghabiskan masa bersama untuk menyempurnakan campuran istimewa ini yang lazat, namun cukup pedas untuk membawa panas. Saya berani mengatakan bahawa tahap rempah sayap ini adalah antara jenama ayam yang paling kuat di Malaysia, dan saya teruja melihat rakyat Malaysia mencuba untuk diri mereka sendiri. Saya merasakan keperluan untuk mengulangi bahawa saya serius tentang permainan ayam saya - dan saya juga mempunyai tatu sayap ayam di atas lengan saya untuk membuktikannya - dan saya bangga terlibat dengan 4FINGERS, Firecracker chicken.”
 
Dave Acton, Ketua Pegawai Eksekutif 4FINGERS menambah, "Chef Bjorn sekali lagi meniup kami dengan ciptaannya yang berani dalam kerjasama terkini kami. Dengan pemahamannya tentang profil rasa Asia, dipasangkan dengan cintanya untuk ayam goreng, saya yakin kerjasama ini akan membuka jalan untuk lebih banyak lagi dalam beberapa bulan akan datang. "


"4FINGERS mempunyai banyak perkara menarik dalam perancangan, dan pelancaran ini berfungsi sebagai rasa yang menggembirakan tentang apa yang akan datang untuk peminat kami di seluruh dunia pada tahun ini kerana kami berhasrat untuk terus menjadi pasukan yang mengganggu dalam adegan F & B, sambil terus kekal berdepan dan menunjukkan sokongan untuk bakat dan pengeluar tempatan. Kami berharap para peminat kami dapat berkongsi kegembiraan ini dengan kami kerana kami terus melancarkan produk menarik yang akan merasakan rasa cenderahati dan mengekalkan orang ramai untuk kembali! " 
 

APA ITU 4FINGERS?

4FINGERS mewakili ketahanan terhadap status quo ayam goreng. Dimulakan oleh empat sahabat makanan yang sudah cukup ayam goreng. Dimulakan oleh empat rakan-rakan kaki makan yang sudah muak dengan ayam goreng formula dari big chains, mereka mengambil keputusan untuk mengambil sesuatu yang mustahil dan memperjuangkan perjuangan yang baik terhadap big boys.  
 
 
 
Mereka berazam untuk merevolusikan makan santai dengan ayam yang hebat. Setiap kepingan rangup yang menarik dengan zing secukup rasa. Dari ladang ke meja, 4FINGERS bangga menggunakan hanya bahan-bahan segar dan sos tanpa pengawet. Sekarang dengan 30 cawangan dan kiraan di seluruh Singapura, Australia, Indonesia dan Malaysia, dan dengan rancangan untuk memperluaskan lagi, 4FINGERS bersedia untuk menguasai dunia dengan ayam yang baik, jujur, goreng.

0 Comments