Spa Ceylon | Virgin Coconut Home Spa Set

Sebut pasal SPA, mesti dalam kepala akan fikir harga dan promosi yang mana patut di ambil. Mesti banyak senarai SPA yang pernah korang kaji dan buat penyelidikan mana terbaik dan berbaloi untuk di ambil. Pernah tak kalau kau terfikir kalau buat SPA sendiri dari rumah sebenarnya boleh je, tapi product apa yang kat SPA-SPA di luar sana pakai. Ehemm! sekarang kau dah tak payah risau okay.. 

Apa itu Spa Ceylon?

Spa Ceylon menggabungkan kebijaksanaan Ayurveda, bahan semulajadi halus & reka bentuk kontemporari untuk membawa anda yang paling mewah di Ayurveda - untuk kesihatan, kesejahteraan & bersantai. Pelbagai termasuk minyak rawatan, urut-urutan balms, urut dan minyak mandian, minyak pati, bar pembersihan, bar pengelupasan, gel mandi, scrub badan, pacuan badan, mandi susu, losyen badan, pelembab badan, kabus badan, kompres herba.


Kisaran Spa Ceylon Ayurveda adalah pengalaman 50 tahun dalam bidang produk kesihatan & kecantikan semulajadi dari perintis dalam penjagaan kecantikan Ayurveda moden di Sri Lanka.

Bertujuan untuk menawarkan pelanggan gaya hidup yang memuaskan dan kesihatan semulajadi, Ceylon Spa menawarkan perkhidmatan Ayurveda berkualiti tinggi melalui reka bentuk, inovasi, kakitangan runcit profesional dan pengedar di seluruh dunia.

SPA CEYLON AYURVEDA

VIRGIN COCONUT SCRUB & BODY CREAM - SPA CEYLON
SPA CEYLON - Bukan Face&Body Refining dan Ultra Rich Body Cream Virgin Coconut je tau produk mereka. Malah terdapat pelbagai produk dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki termasuklah produk untuk Kulit, Rambut, Tubuh dan kesihatan keseluruhan, kesejahteraan. Spa Ceylon memberikan para pelanggan dengan kemewahan megah untuk kesihatan dan kesejahteraan diri anda.

Rangkaian produk Spa Ceylon ada kepelbagaian termasulah minyak treatment, minyak pati, balsir urut, losyen badan, pelembab hingga penjagaan kaki dan kompres herba.

VIRGIN COCONUT - FACE & BODY REFINING SCRUB


FACE & BOY REFINING SCRUB ni bagus untuk buang sel kulit mati. Korang boleh lihat sendiri kulit mati pada tangan aku dekat gambar bawah ni. Yang aku suka dengan scrub dari Spa Ceylon ni, tak ada partikel besar yang boleh merosakkan kulit wajah kita tau !

Nampak tak kulit mati tuu

Puas hati kalau dah jadi macamni


Cara Penggunaan Face & Body Refining Scrub, Hanya ambil 1 hingga 2 calit dan sapukan pada seluruh muka dan badan. Lepas tu, urutkan untuk membersihkan kulit dan bilas. Kalau tak bilas melekit sikit. Iyelah, nama pun Kelapa Dara kan.. Nanti kau rasa kulit kau akan jadi lembab dan tak kering.

Jap, belum siap cara penggunaannya. Masa kau nak urut ke kulit muka atau badan, urutkan dengan gerakkan membulat yang lembut hingga kesan pengelupasan. Elakkan kau sapu masa muka kau ada jerawat atau luka okay.

VIRGIN COCONUT- Ultra Rich Body Cream


Rawatan badan ultra-kaya, dicampur dengan Minyak Kelapa Dara murni, dari kelapa segar yang terbaik dipilih dari taman tropika yang subur di Ceylon. Kaya dengan vitamin berkhasiat & antioksidan pelindung untuk membantu memperbaiki pembaikan kulit, melindungi daripada kekeringan. Menghidrat, melembutkan & melancarkan badan, melindungi terhadap unsur-unsur, nada-tona kulit & meningkatkan kemudaan.



Cara penggunaan Ultra Rich Body Cream - Sapukan seluruh tangan dan badan. Urut serta ratakan. Rawatan Selanjutnya: Sapukan dengan ikut suka mengikut kesesuaian di kawasan kering dan kasar. Tak perlu di bilas dan biarkan ia meresap.


Kandungan Ultra Rich Body Cream
  • Paraben Percuma
  • Paraffin Percuma
  • Alkohol Percuma
  • Silicone Free
  • 100% Vegetarian
  • Tidak Diuji pada Haiwan
  • Menggalakkan Pemantapan Mampan
  • Sokongan Perdagangan Masyarakat Adil
Untuk makluman korang, SPA Ceylon belum ada SPA yaa. Buat masa ni Spa Ceylon jual produk- produk kesihatan dan spa seperti personal care, essential oil dan home aroma. Haa! tak baca betul-betul laa tuu kan. Aku ada mention kat atas tadi. ehekk!

Korang boleh dapatkan produk SPA Ceylon ini semua dengan mengunjungi outlet mereka di Mid Valley, Publika, NU Sentral, KLIA, Taman Desa. Korang juga boleh dapatkan potongan sebanyak 10% untuk semua produk di semua outlet yang aku mention tadi dan semestinya korang boleh dapatkan potongan 10% juga untuk pembelian secara online dengan menggunakan kod istimewa ini ‘SPAWITHMIMIN’

-----------------------------------------------------------

 INFO Lanjut: 
Facebook : Spa Ceylon Malaysia
Instagram : Spa Ceylon Malaysia
Phone : +603-7972 2666

2 Comments

  1. lama tak berspa kat rumah,busy kejar anak je,kalau bujang dulu hari minggu je haaa memang berspa la dari hujung rambut sampai hujung kaki huhuuu bagus la produk ni...

    ReplyDelete
  2. bestnya, me time! Belai badan sendiri kat rumah macam kat SPA

    ReplyDelete