KEDAI EMAS MURAH SUNGAI PETANI DI KEDAH | KEDAI EMAS HAJJAH HALIJAH JUALAN TANPA UPAH

Tak ada sebarang kenyataan rasmi bahawa wanita perlu dikaitkan dalam emas. Tapi, masyarakat sejak dari dulu lagi mengakui emas adalah barang paling sinonim dengan golongan wanita. Sampai ada macam tak kena kalau tak ada kilauan emas pada dirinya yang menganggap penampilannya dirasakan seperti tidak sempurna. Sebenarnya bukan lelaki kat luar sana tak suka emas. Tapi dalam Islam, haram untuk lelaki bersalutkan emas. 
Walau seribu tahun akan datang, emas tetap menjadi pilihan wanita kerana kilauan emas itu mampu menaikkan seri wanita, membuatkan wanita dalam keadaan selesa untuk tampil yakin.

KEDAI EMAS HAJJAH HALIJAH PILIHAN NO. 1 RAKYAT KEDAH


Kedai Emas Hajjah Halijah Sdn Bhd, Kedah (KEHH) | Di Kedah, KEHH bukan lagi nama asing lagi dalam dunia Emas. Kalau sebut tentang Emas. Tak kisah lelaki atau perempuan pasti akan sebut Kedai Emas Hajjah Halijah adalah kedai emas murah di Kedah dan akan tertarik dengan kilaun dan aura emas di sana. Bukan itu je,  harga dia memang murah berbanding kedai emas yang lain. Harga masih mampu dimiliki dan harga yang sangat berpatutan (silakan bandingkan harga di kedai emas lain). Bebaloi sekiranya mahu buat pelaburan simpanan dengan emas di KEHH. Jadi wajib singgah KEHH.

KENAPA KENA BELI EMAS DI KEDAI EMAS HAJJAH HALIJAH ?


Sebut pasal beli emas mesti kita nak tawar menawar jugak. Banya keistimewaan yang boleh didapati sekiranya kita daftar sebagai ahli di KEHH ni.
Apa yang kau dapat sekiranya mendafatr sebagai ahli di KEHH untuk mendapatkan lebih ganjaran istimewa. Antaranya :
  • Beli emas percuma emas
  • Hadiah istimewa menanti setiap pelanggan kesayangan
  • Cuci emas percuma
  • Diskaun sehingga RM10/gm

TRADE IN (JUAL SEMULA) EMAS DENGAN HARGA YANG TINGGI DI KEDAI EMAS MURAH DI KEDAH



Sesetengah orang suka kemaskini design emas tak pun ada yang kesempitan nak gunakan duit tak pun patah yang tak boleh dibetulkan lagi. Kebiasaanya di mana-mana kedai emas sekali pun boleh beli memang nilai tinggi, bila nak jual balik harga dah turun. Takde lah turun banyak. Tapi bila trade in di KEHH ni korang boleh trade in dengan harga yang tinggi. Kalau tak percaya pergilah kedai emas KEHH ni.

HARGA BERPATUTAN DAN KUALITI TINGGI


Rambang mata, iya itu lah yang korang akan rasa bila tengok emas di kedai emas di KEHH ni.. Nak nak coming soon nak tukar title. Lagi lah ehh nak itu ehh nak ini. hahahaha.









Banyak lagi design. Takdan nak tepek semua kat sini. hahaha.. Serious.. Memang lawa-lawa design ada kat sini harga pun memang  berkualiti sejak 28 tahun lagi. Emas dia pun padat dan tak putus di lapuk zaman design-design emas kat sini.

KEDAI EMAS ONLINE BOLEH DIPERCAYAI


Kalau macam aku dari Johor kan jauh nak ke Kedah sana.. Aku usha kat facebook Kedai Emas Hajjah Halijah ni. Banyak tawaran menarik yang paling best, harga istimewa setiap minggu. Haa follow lah, lepastu set kan on notification kepada "see first" supaya tak terlepas tawaran yang mereka keudarakan.
Paling best, macam aku ni tak tahu pasal ilmu emas. Jadi aku akan follow rapat dengan usahawan emas ini iaitu Tuan Shaiful Hj Shukri. Beliau akan berkongsi ilmu setiap hari tentang nilai, keperluan dan masa sesuai menjadikan emas sebagai pelaburan bijak. Bukan itu je, banyak lagi ilmu yang dikongsikan di facebook Kedai Emas Hajjaj Halijah.
KEPUASAN PELANGGAN, KEUTAMAAN KAMI 
--------------------------------------------------------------------------------------

INFO LANJUT:
Kedai Emas Hajjah Halijah Sdn Bhd Sungai Petani, Kedah

Facebook: Kedai Emas Hajja hHalijah
Instagram: @kedaiemashajjahhalijahsb

WHATSAPP
http://kehjhhalijah.wasap.my
http://kehhsdnbhd.wasap.my
http://kehhkangar.wasap.my
http://kedaiEmasHajjahHalijahSB.wasap.my

Telegram Dropship
https://t.me/joinchat/AAAAAEsPGYMVxQ9jr120nA


PM atau Hubungi di talian :

+604-421 2499 (Sg. Petani)
+604-917 4499 (Jitra)
+604-977 2399 (Kangar)
+604-732 9799 (Alor Setar)

3 Comments

  1. Jom mimin kita g kedah beli emas murah nih. Geram pulak aih

    ReplyDelete
  2. Cantik betul design gelang cincin mas semua tu

    ReplyDelete
  3. Berkenan pulak tengok gelang tu..ok nak usha fb di jap..kot bolh bodek laki..hahaa

    ReplyDelete