DAS ABDUL GLOBAL JENAMA BANTAL HOTEL 7 BINTANG YANG ULUNG DI MALAYSIA

Siapa je yang tidak kenal akan jenama Das Abdul Global ni? Bila sebut sahaja, mesti sudah buat mereka teringat dengan billboard-nya yang mempunyai gambaran tuan pengarah memeluk bantal hotel DAG®. Tengok sahaja sudah dapat bayangkan betapa lembut dan gebunya bantal DAS Abdul ini. Das Abdul Global telah melonjak naik menjadi sebuah jenama tempatan di Malaysia yang terkenal dengan pengeluaran bantal hotel 7 bintang pada harga mampu milik. Dengan tagline popular jenama ini iaitu “Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel 7 Bintang”, Das Abdul Global telah menjadi cukup terkenal di kalangan rakyat Malaysia termasuk artis tempatan.

Apa itu DAS Abdul Global?


 
Das Abdul Global telah berkembang dengan lebih hebat selepas memperkenalkan sebuah jenama sub yang baru iaitu DAG Home. Walaupun Das Abdul Global mengeluarkan koleksi barangan hotel, DAG Home pula lebih kepada kelengkapan bilik tidur. Set comforter, bantal peluk, tuala dan bantal merupakan antara produk yang dikeluarkan dibawah jenama DAG Home. Ingin menjadikan bilik tidur anda seperti bilik hotel 7 bintang? DAG Home adalah jawapannya. Jenama ini telah mula mendapat perhatian dan ramai pengguna Das Abdul Global telah membeli produk di bawah jenama DAG Home ini.
 

DAS ABDUL SEMAKIN KUKUH

 
 
Peningkatan jenama Das Abdul Global telah meningkat naik dengan begitu drastik dalam jangka masa 3 tahun, peningkatan ini disebabkan oleh keprihatinan dengan setiap rayuan dan komen pelanggan mereka sendiri terhadap servis dan jenama Das Abdul Global, Das Abdul Global percaya setiap permintaan dan komen dari pelanggan mereka sendiri dapat membaik pulih tahap servis mereka kepada pelanggan sekali gus dapat meningkatkan taraf kepercayaan pengguna mereka terhadapa Jenama Das Abdul Global itu sendiri. 

TARIKAN TERKINI BUAT EJEN-EJEN DAS ABDUL 

 
Das Abdul Global telah membuka semula pertandingan “reward tahunan” bagi setiap ejen Das Abdul Global yang sah berdaftar. Seperti “reward” tahun sebelumnya, tahun ini Das Abdul Global telah menaikkan taraf “reward” tahun ini dengan lebih lagi dimana Das Abdul Global telah menawarkan 6 buah kereta mewah seperti sebuah Vellfire, Honda CRV dan banyak lagi.
 
 
 
Disamping itu juga terdapat juga beberapa “reward” sampingan yang ditawarkan kepada ejen-ejen mereka seperti Ipad, mesin pengering dan banyak lagi. SIapa sangka dengan menjual bantal anda berpeluang untuk memenangi produk-produk yang ditawarkan. Jangan buang masa lama-lama. Mungkin anda lah pemilik baru salah sebuah 6 kereta mewah yang ditawarkan ini. Jom sertai Das Abdul Global dan menangi sebuah kereta!
 
-----------------------------------------
INFO LANJUT
 Website : www.dasabdulglobal.com 

15 Comments