Traveloka Saleabration 2019 | Jom Jimat Bercuti Hujung Tahun Dengan Matta Fair !

Sebut jee Matta Fair, dalam kepala mesti fikir pasal pergi travel dengan harga yang murah betul kann.. Traveloka Saleabration 2019 kini kembali ! Semestinya pelbagai tawaran dan diskaun yang akan diberikan oleh Traveloka kepada semua yang mahukan percutian yang hebat sama ada dalam atau luar negara..

Macam aku, tak tahu laa korang.. Semasa persiapan dan perancangan yang harus aku buat mestilah teliti dan rapi. Kita ni rakyat marhaen jer, tak nak lah terlebih budget sepanjang percutian. Jadi, bagi mengelakkan kejadian terlebih badjet, aku mesti kejar promosi Matta Fair atau Year End Sales.. Aku paling percaya Traveloka dapat membantu.


Apa yang perlu kita utamakan semasa rancang percutian adalah pencarian Prmosi Flight dan juga harus dan wajib tempahan hotel mengikut budget dan perbelanjaan mengikut kemampuan kita supaya tak kena scam dengan orang luar sana tuu . Untuk Flight dengan tempahan hotel memang aku percaya dengan Traveloka. Nah! aku ternampak haritu Traveloka Saleabration 2019 dekat website dia

RANCANG PERCUTIAN MENJIMATKAN DENGAN TRAVELOKA  




Rasanya nama Traveloka ni memang semua orang dah tahu. Bukan lagi nama yang asing lagi buat warga kita kalau bab bab percutian dan pelancongan. Pastinya rakyat Malaysia ingin sesuatu kepuasan semasa bercuti. Jika dapat harga murah, tempahan hotel dan flight dalam masa yang sama adalah lebih baik. 

Sebab tuu lah, ramai yang percayakan Traveloka. Traveloka memang menyediakan pelbagai tawaran menarik seperti harga tiket atau Cheap Flight Deals yang murah sepanjang tahun. Pelbagai pilihan tempahan hotel yang murah ditawarkan dengan tawaran diskaun yang menarik serta tawaran hadiah menarik kepada pelanggan setia Traveloka tanpa kos tersembunyi, dan tak perlu ragu-ragu semasa buat pembayaran semasatinya selamat.  


TEMPOH PROMOSI TRAVELOKA SALEABRATION

Kempen menarik ini sudah tiba dan yang pastinya akan memberikan banyak faedah kepada semua pelanggan yang menggunakan khidmat Traveloka. Jom kita tengok apa yang menarik dengan promosi Traveloka Saleabration kali ini.

Untuk makluman korang, Traveloka Saleabration yang sudah berlangsung ini bermula dari 26 August hingga 27 September 2019.  Jadi, kalau korang nak cuti hujung tahun ini. Jangan lupa Chek Out Traveloka Saleabration. Nanti terlepas pula. Traveloka Saleabration ni sebenarnya tawaran promosi murah dan banyak diskaun yang ditawarkan. Tersangatlah berbaloi promosi Traveloka Saleabration 2019 ni.

Traveloka Pesta 2019! 

Tak berhenti kat situ je! pameran pelancongan terbesar Malaysia, MATTA Fair 2019 kembali lagi. Korang yang bercita-cita nak pencen dari pergi bercuti.. baik batalkan hasrat macam tu. Promosi kembali lebih besar dan lebih baik daripada yang pernah ada dengan tawaran eksklusif, promosi dan diskaun yang pasti korang tak boleh duduk diam dah.

Biasanya, acara Matta Fair diadakan pada hujung tahun. Tapi, jika korang terlepas Matta Fair, Traveloka Saleabration 2019 ini masih membantu korang mencari dan membuat tempahan dengan harga promosi. Yaa ! aku tahu.. semua orang tak sanggup nak bersesak dengan ribuan orang yang sanggup untuk sambar promosi Matta Fair yang akan berlangsung. Sebab tuu korang wajib ada laptop atau telefon bimbit je dan wajib sambung internet ke laman sesawang Traveloka je.



Dengan promosi ini juga, korang boleh buat keputusan dengan tenang tanpa paksaan daripada sesakan orang ramai. Kalau nak lagi mudah, download je dekat telefon canggih korang tu tak kisah lah korang pakai Android ataupun iOS. Semuanya kat hujung jari dah jimat masa dan tenaga dari bersesak dan bersusah payah nak cari parking dan jalan jauh.

Traveloka Saleabration 2019 ini sepastinya memberi kelebihan dengan tawaran diskaun dan promosi yang menarik bagi yang ingin bercuti dan melancong ke dalam dan luar negara. Flight promosi, tempahan hotel, experience dan pelbagai lagi korang boleh dapatkan hanya di Traveloka.

Jangan ketinggalan tawaran Promosi Traveloka Saleabration 2019 



Baru je balik dari Bangkok, lepas ni nak survey pulaklah untuk travel Honeymoon tahun depan. Lagi pulak dah tengok promosi traveloka yang disediakan siap ada diskaun tambahan bila korang hanya beli Penerbang di traveloka.. korang  sedang membuka kunci tawaran Hotel, Xperience, Airport Transfer dan boleh jimat sehingga RM 350. Kemungkinan besar perjalanan korang akan memihak pada korang. Nak tunggu apa lagi? dah nak tamat dah promosi ini


Penerbangan Domestik: Diskaun 5%, sehingga RM60
Penerbangan Antarabangsa: OFF 5%, sehingga RM120
Hotel: 10% OFF, sehingga RM80
Xperience: OFF 20%, sehingga RM100
Pemindahan Lapangan Terbang: OFF 25%, sehingga RM50
-----------------------------------------------------------
Jadi korang jangan lupa ya save the date!
 bagi yang suka travel, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan
flight promotion 2019 di Traveloka.
bermula 26 August - 27 September sahaja
Info Lanjut boleh layari web www.traveloka.com




5 Comments