Ho Ho Ho Ho! It's Legoland Malaysia Brick-tacular Holidays 2019 !

Tengah cuti sekolah mana kaki nak melangkah.. Mujurlah aku dipanggil untuk datang merasai sendiri pengalaman Brick-Tacular LEGOLAND Malaysia pasa Ahad lepas. Aku bawak Mamet dengan anak-anak Kak Ina. Mujurlah bebudak tu tak membuas. Boleh dengar cakap. Kalau tak mesti kaki aku lenguh nak mengejar bebudak tu. hahahha

DATANG UNTUK PENGALAMAN SENDIRI X’MAS IN THE ENCHANTED FOREST


HO HO HO !! Christmas datang lagi! Rayakan musim perayaan ini di Brick-Tacular Holiday 2019 di LEGOLAND Malaysia Resort dari sekarang hingga 31 Disember di mana seluruh keluarga boleh mempunyai masa yang hebat dan menyeronokkan bersama-sama!



Bila jejakkan kaki ke LEGOLAND Malaysia Resort, bersedialah menikmati pelbagai aktiviti menarik, permainan dan pertunjukan sensasi. Berikut adalah beberapa kemuncak Holiday Brick-Tacular 2019 seperti berikut:

STAGE @ THE BEGINNING AREA
(10.00a.m)


Lawati taman apabila ia bermula dengan pertunjukan pertama, Selamat Datang - Majlis Pembukaan @ Berhampiran pintu masuk.

Brick-tacular Holidays Building Activity
(10.00-13.00) & (15.30-18.00)
Kanak-kanak boleh membantu bunian untuk membina hadiah LEGO® untuk Santa sebelum malam Krismas atau membina LEGO Magical Toadstools untuk kampung dongeng! Aktiviti bangunan ini direka untuk memastikan kanak-kanak tidak hanya bersenang-senang semasa bermain tetapi juga membangun kemahiran baru seperti kerja berpasukan dan kreativiti.

Magical Toadstools

The Elves Workshop

Lawati The Elves Workshop dan Magical Toadstools di The Beginning dan berjumpa elf mesra. Bantu mereka untuk menyelesaikan membina hadiah dalam masa untuk Malam Krismas! Korang juga boleh membina Toadstool Magical korang sendiri dan memaparkannya di Pixie Village.

Santa's Grotto @ The Beginning
(11.00-13.00) &18.30-18.00)



Datanglah ke Santa kerana dia mengalu-alukan anda ke dalam kabinnya yang hangat dan nyaman dan meraikan perayaan gembira dengan dia!


WINTER WOODLAND & LEGO CHRISTMAS TREE @ OPPOSITE THE BIG SHOP



Beri perhatian pada pokok megah - Giant Lego Christmas Tree dan nikmati keindahan Winterland


WALKING ENCHANTED TREE
(10.30 & 11.30)


masa ni, aku asyik terlepas jee dari kejar pokok tinggi n

Jadilah terpesona apabila anda melangkah ke dunia ajaib Hutan Enchanted dan di mana Pohon Raksasa Enchanted Giant dan Forest Hutan yang mesra berkeliaran.

LIVE BRASS BAND MARCH
(13.15)



Kejar band live berbaris pada awal dan bergabung dengan mereka ketika mereka berjalan di sekitar taman.

The Naughty Elves Return @ Miniland



Perhatikan dan mencari bunian nakal ELF sekitar Miniland, dapatkan nama-nama mereka dan memenangi hadiah.

Advent Calendar Party @ The Beginning

Boleh tebus hadiah caril ELF di sini & sertai cabutan bertuah dengan hantar resit korang yang beli lebih dari rm10 tu

Pada Kalendar Advent, sertai untuk memenangi hadiah Krismas yang hebat di mana anda akan berpeluang untuk memenangi hadiah yang menakjubkan setiap hari pada bulan Disember! Sesiapa yang datang ke Legoland ni hanya perlu membelanjakan RM 10 untuk mana-mana Minifigure di taman tema berhak untuk dapatkannya.

LEGO FRIENDS FESTIVE SPECIAL

(16.30)-No Show on every Tuesday



Datanglah di Show LIVE berjumpa dengan LEGO Friends yang menyukai keseronokan dan di mana mereka memakai pakaian Krismas mereka untuk merayakan musim perayaan dan melakukan persembahan istimewa dengan penuh bertenaga di sini.

CASTLE STAGE @ LEGO KINGDOMS
Jingle Bell Ball (12.00 / 13.30 / 14.30)


LEGO KINGDOM

Toy Soldier & Ollie naga

Ball Jingle Bell kembali lebih baik daripada sebelumnya di Jingle bell Ball Live @ The Casle Stage. Sertai pesta Elf di bandar dengan Toy Soldier & Ollie naga dalam pakaian Krismas khasnya. Berseronok menyanyi dan menari bersama mereka

THE NAUGHTY PIXIE SHOW
(12.00/13.00/17.00)




Tengok siapa di sini! Berhati-hati dengan Pixie nakal cheeky dalam pertunjukan kelakar dia @ The Beginning Stage


THE LUMBERJACKS
(12.00/13.00/16.00)

The Lumberjacks telah tiba di hutan terpesona dan bukannya mencincang hutan, mereka berada di sini untuk menggerakkan gerakan breakdance terbaik mereka! Keluarga boleh menyertai dalam keseronokan dan mempelajari beberapa gerakan tarian baru.

Tangkap Breakdancers Lumberjack kerana mereka melakukan gerakan breakdancing yang luar biasa di Enchanted Forest.. Alaa, yang ni pun terlepas show dia..

ENCHANTED SPECTACULAR FAREWELL PARADE
Christmas Tree light-up



Mengakhiri hari dengan Bang dengan Enchanted Farewell, lihat semua Karakter LEGO kegemaran anda dan sertai Live Marching Brass Band kerana mereka bersama-sama untuk acara final grand mereka.

SEALIVE LEGOLAND


Di manakah Santa & Rudolf? - SEA LIFE Malaysia memerlukan bantuan anda! Teruskan usaha untuk membantu aquarist perairan marin untuk mencari dan menangkap Santa yang hilang dan rusa-rusanya. Keluarga yang berjaya menyelesaikan pencarian akan diberi ganjaran hebat.






Jangan lupa pula ke SEA LIFE di mana lebih banyak keseronokan Krismas dan kejutan menunggu! Cari 5 tempat Santa dan Reindeernya menyorok di sepanjang perjalanan anda dalam akuarium dan siarkan foto anda di Instagram anda dengan hastags #LEGOLANDMalaysia #SEALIFEMalaysia #SEAMerryFishmas2019 di mana anda akan mendapat kejutan!

Aktiviti lain di SEA LIFE Legoland termasuk yang berikut:

1. Whishing Xmas Board
2. Bertemu Santa Sharkie - Sea LIFE Peluang Kawasan Foto pada jam 3.30 petang hingga 3.45pm setiap hari
3. Lihat Santa di lautan - Pemandangan Laut pada hari Selasa dan Jumaat hanya pada 2.00 malam hingga 2.15 petang.

LEGOLAND WATERPARK


Jom sertai Parti Foam Keluarga yang pertama di LEGOLAND Water Park dari 19 Disember 2019 hingga 1 Januari 2020.



Menyelam dan bercampur dengan muzik dengan belon dan senapang air di bahagian buih pertama Taman Air Legoland Malaysia Resort Water Parks untuk seluruh keluarga dari 10 Disember 2019 hingga 1 Januari 2020.

LEGOLAND Hotel


1) Elves Enchanted House @Hotel Lobby
2) Parti Pajama Elf - 8 malam hingga 8.30 malam, Jumaat
3) PESAN XMAS "XCITEMENT" - 8 malam hingga 8.30 malam, Sabtu
4) Cuti Bata-Tacular Tahap Hiasan
5) Mewarna
6) Bertemu dan Menyambut Karakter LEGO: Pirate, Chef, Adventure, Knight
7) Aktiviti Bangunan: Santa, Snowman, Stok, Krismas
8) Kelas Makan Malam Sihir
9) Illusion Malam


Makluman Tambahan

Korang juga boleh melawat Star Wars @ Legoland Theme Park dan mengucapkan perpisahan dari sekarang hingga 31 Disember 2019 sebagai model model LEGO Star Wars Miniland akan meninggalkan semua Legoland Park di seluruh dunia.


Datanglah ke Angkatan di LEGO Star Wars Miniland sebelum paparan model meninggalkan LEGOLAND Malaysia Resort pada 31 Disember 2019. Adegan filem individu direplikasi dalam skala 1:20 di bawah konsultasi dengan Lucasfilm Ltd.

PROMOSI X'MAS LEGOLAND


Beli tiket dewasa 2 dan dapatkan 1 tiket kanak-kanak percuma dengan 1-Hari Triple Park Combo sahaja (Taman Tema + Taman Air + SEA LIFE) & 1-Hari Double Park Combo (Theme Park + SEA LIFE) sahaja. Terhad kepada pasaran Singapura & Antarabangsa sahaja

---------------------------------------
Info lanjut mengenai aktiviti dan tiket yang menarik:

0 Comments