SUPPLEMENT FERROVIT 3 DALAM 1 UNTUK PESAKIT ANEMIA, GEJALA ANEMIA ATAU WANITA HAMIL


Pernah mengalami kuku rapuh, tangan dan kaki yang sejuk, sentiasa letih, lemah atau pucat; sakit dada, jantung berdegup kencang dan sesak nafas, atau sakit kepala dan berasa ingin pitam? Jika korang pernah mengalami satu daripada gejala ini, anda mungkin kekurangan zat besi. Namun, anda tidak keseorangan!. Penyakit akan datang dengan tiba-tiba. Korang ada ambil apa-apa makanan tambahan tak untuk diri sendiri? Banyak jugak aku ada dengar yang ada amik makanan tambahan ni. Kalau korang tanya aku, aku amik Supplement Ferrovit 3 Dalam 1.


FERROVIT 3 DALAM 1

Pengambilan zat besi mencukupi dalam kalangan wanita hamil dan ibu menyusu juga penting untuk memberikan nutrien dari susu ibu kepada bayi. Oleh itu, Ferrovit, suplemen zat besi 3 dalam 1 untuk pesakit anemia atau wanita hamil dengan gejala anemia, boleh didapati dalam bentuk kapsul gel lembut dalam pek blister 50s.


Jika kita tidak mendapat zat besi secukupnya melalui diet atau dengan cara lain, mereka mungkin akan mengalami Anemia Kekurangan Zat Besi atau IDA iaitu sejenis anemia yang kebiasaanya berlaku apabila tubuh tidak mempunyai zat besi mencukupi untuk menghasilkan sel darah merah. Namun, kebanyakan wanita tidak sedar mengenai gejala kekurangan zat besi atau kesannya terhadap kesihatan,

APA ITU FERROVIT?

Ferrovit adalah suplemen besi yang mengandungi Ferrous Fumarate, garam besi unsur tertinggi antara besi lain. Ia juga mengandungi Vitamin B12 dan asid folik. Ferrovit sesuai untuk wanita dengan kekurangan zat besi, kehamilan menyebabkan anemia dan remaja haid dengan pendarahan berat kerana Ferrovit membantu memperbaiki jumlah hemoglobin dan sel darah merah untuk mencegah keadaan anemia dan memperbaiki keadaan anemia.


IRON atau Ferrous Fumarate: adalah komponen penting dalam hemoglobin.
Folik Asid atau Folat: Folat memainkan peranan penting dalam hematopoiesis (pembentukan darah) dan pengeluaran sel darah merah.
Vitamin B12 atau Cobalamin: adalah vitamin larut air, dan diperlukan untuk pembentukan sel darah merah, fungsi neurologi dan sintesis DNA yang betul.

Setiap gel lembut yang berperisa vanila mengandungi zat besi seperti Ferrous Fumerate, Asid Folik dan Vitamin B12. Ferrous Fumarate yang disyorkan oleh Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) menawarkan peratusan elemen zat besi yang tinggi.

Bagaimana Ferrovit membantu meningkatkan sel darah merah?



Ferrovit adalah suplemen zat besi yang mengandungi Ferrous Fumarate yang digunakan dalam rawatan anemia kekurangan zat besi. Di antara semua garam besi, Ferrous Fumarate memberikan jumlah unsur besi yang optimum. Vitamin B12 dan Asid Folik sangat penting untuk pembentukan darah dan membantu mencegah kecacatan tiub saraf semasa kehamilan.

Siapa yang disyorkan untuk mengambil Ferrovit?

  • Kekurangan zat besi
  • Wanita dengan pendarahan haid yang berat
  • Kehamilan menyebabkan anemia
  • Pesakit anemia

Apakah dos yang disyorkan?

Satu kapsul dua kali sehari selepas makan atau seperti yang diarahkan oleh doktor

Apakah ciri-ciri Ferrovit?


  • Ferrous fumarate mempunyai unsur garam yang tinggi
  • Pembungkusan lepuh individu untuk pengendalian yang mudah, mudah dan mencegah pengoksidaan
  • Mengandungi rasa vanila, tanpa rasa logam
  • Kapsul lembut, senang ditelan
  • Gangguan perut minimum

Berhenti Makan Atau Minum Ketika Amalkan Ferrovit

Makanan kaya kopi, teh dan kalsium (seperti susu dan yogurt) menghalang penyerapan zat besi

Bahan-bahan

  • Ferrous Fumarate 162 mg
  • Asid Folik 0.75 mg
  • Vitamin B12 7.5mg

------------------------------------------------
INFO TAMBAHAN :

Ferrovit boleh didapati di semua farmasi terkemuka di seluruh negara 
termasuk Caring, Guardian dan farmasi komuniti yang berdekatan. 
Ferrovit dijual pada harga RM20 setiap pek 50 kapsul 

Untuk maklumat lanjut mengenai Ferrovit , sila layari:


Ini adalah iklan produk ubat
MAL19913041x
KKLIU0597 / 2019

0 Comments