JOM TEROKA BERSAMA KELUARGA KE CANDYLAND DI LEGOLAND HOTEL RESORT BELI 1 PECUMA 1

Tidak dinafikan sekarang tengah huru-hara dengan sekejap PKPB dilaksanakan sekejap PKPB ditamatkan. Lagipula sekarang PKPB boleh dah untuk merentas daerah. Tak pula kerajaan benarkan untuk kita merentas daerah. Tapi kalau yakin boleh laksanakan S.O.P dengan patuh.. Jomlah kita menginap di LEGOLAND Hotel Resort. Jangan sedih-sedih yang mana dah buat tempahan bermalam di LEGOLAND !

CUTI SEKOLAH KE CANDYLAND DI LEGOLAND HOTEL RESORT 

 
 
Berita baik buat mereka yang dah tempah dan nak tempah penginapan di Legoland Hotel kerana 10 Disember dan seterusnya, LEGOLAND Hotel akan dibuka setiap hari untuk sepanjang musim cuti. Nikmatilah tempat tinggal bertema LEGO yang penuh keseronokan di mana mereka mempunyai aktiviti istimewa yang sudah disediakan untuk hiburan seisi keluarga.
 

AKTIVITI YANG DISEDIAKAN  DI LEGOLAND HOTEL

 
LEGOLAND Hotel Resort telah mengatur banyak aktiviti baru untuk menjadikan penginapan seisi keluarga menjadi sangat manis.
 



 
Dari LEGO® FRIENDS membuat penampilan khas mereka untuk Explore the Beginning. Makan, berbelanja dan bersiar-siar bersama-sama sehinggalah menamatkan malam yang mengagumkan bersama LEGO® FRIENDS .
 

LEGOLAND MALAYSIA PATUH S.O.P YANG DITETAPKAN

 
Jangan risau, LEGOLAND sentiasa memikirkan kesihatan dan keselamatan pelanggannya dan sentiasa mematuhi SOP yang ditetapkan oleh kerajaan.
 

PROMOSI SEPANJANG PKPB DI LEGOLAND HOTEL RESORT

         
       

 

LEGOLAND Hotel Resort menggalakkan pelanggannya memanfaatkan sepenuhnya promosi hotel yang luar biasa dan membuat tempahan awal di bilik bertemanya seperti bilik NINJAGO atau bilik Adventure. Promosi ini akan memberi kita fleksibiliti untuk pilih tarikh kita sendiri pada bila-bila masa yang kita mahukan.
 

LEGOLAND Malaysia TUTUP SEMENTARA

 
 
Walaubagaimanapun, dimaklumkan bahawa Taman Tema LEGOLAND, Taman Air dan SEA LIFE Malaysia akan ditutup buat sementara waktu sehingga 20 Disember. Penutupan itu sejajar dengan garis panduan PKPB baru yang ditetapkan oleh kerajaan.

--------------------------------------------------
INFO LANJUT

1 Comments