RAHSIA JANA PENDAPATAN TANPA MODAL BERSAMA VENYSS

Hai korang! jarang lah perempuan tak minat dekat barang aksesori macam emas, silver, perak dan lain-lain kan. Macam tu jugak lah dengan aku. Malah anak-anak buah aku pun kalau dipakaikan barang aksesori ni automatik akan cakap wahhhh! cantiknya. Terus fefeeling princess. Tapi.. pada tahun ni, lihat ramai orang yang struggle dan terkesan ekoran dari Pandemik Covid-19 yang tak tahu bila penghujungnya. Nak melaburkan duit beli emas, silver dan lain-lain tu pun fikir banyak kali. Mujurlah, Venyss ada buka peluang jana pendapatan sampingan yang di panggil Program Usahawan Venyss.


APA ITU VENYSS ?


Venyss adalah sebuah kedai dalam talian yang menjual perak siap pakai dan khusus untuk cincin, kalung, loket, anting-anting dan gelang dalam pelbagai jenis reka bentuk. Venyss telah ditubuhkan sejak 2012. Sejak itu, syarikat ini berkembang setiap hari. Mereka berusaha untuk menjadi yang teratas dan terbaik dalam industri perhiasan di luar sana.
 

PROGRAM USAHAWAN VENYSS 

Penghujung Ogos 2020, Venyss telah mengadakan 1 program yang dipanggil Program Usahawan Venyss.  Di mana Venyss buka peluang untuk orang ramai yang ingin jana pendapatan dan bina kerjaya bersama Venyss. Dengan peluang yang ditawarkan oleh Venyss beri manfaat untuk transform diri menjadi usahawan berilmu yang berjaya.
 
 
Untuk permulaan pihak Venyss nak rekrut lebih ramai dropship. Hal ini kerana, program ni bermula dengan level dropship (Venyss Jewelry Consultant). Ini akan menjadikan mereka yang menyertai program tersebut merupakan wakil Venyss bertindak untuk bimbing, nasihat dan bantu prospek atau pelanggan dalam proses membeli dan membuat tempahan aksesori.
 
 
 
Venyss akan bimbing Venyss Jewelry Consultant (VJC) ini dari tak tahu apa-apa sehingga mereka boleh buat jualan. Mereka menyediakan Program Usahawan Venyss kepada individu yang memerlukan bantuan untuk berniaga dan kehilangan pekerjaan.. Jangan risau, program ini akan dibimbing oleh coach yang berpengalaman secara online sepanjang program. Segala keperluan untuk berniaga seperti copywriting, flow, produk dan platform akan diajarkan dan disediakan oleh coach pihak Venyss. selain itu, berpeluang untuk naik sehingga ke peringkat master stokis dan diberikan pemilikan kedai berkonsepkan Venyss. 
 

CARA SERTAI PROGRAM USAHAWAN VENYSS

 

 
ISI BORANG INI SEGERA
https://bit.ly/ebookvenyssmmn

FEEDBACK MEREKA YANG SUDAH SERTAI PROGRAM USAHAWAN VENYSS




-----------------------------------------------------------

Jangan tunggu lagi, peluang untuk anda bina kerjaya telah VENYSS buka !
PENDAFTARAN PERCUMA UNTUK 100 ORANG TERAWAL 

info lanjut


#venyss #venyssjewelry #silverjewelry #silver925 #venyssjewelryadvisor #jewelry #rantaitangan #bracelet #rantaileher #necklace #rantaikaki #anklet #brooch #subang #antinganting #earring #loket #pendant #cincin #ring #readymade #customade

3 Comments