PAKEJ 2021 BUFFET RAMADHAN DAN SEA LIFE DI LEGOLAND JOHOR BAHARU

 Hai semua, diam tak diam dah seminggu kita berpuasa. Macam mana pengalaman puasa Ramadhan tahun 2021 ni ? Apa kata tahun ini kita buat kelainan pengalaman berbuka puasa di Legoland Malaysia bersama keluarga tercinta. Sekali sekala gantung kuali dan treat anak-anak yang baru naik sekolah tu kan. hehehe..



"SPICE NUSANTARA" BUFFET RAMADHAN DI LEGOLAND MALAYSIA

Nikmati pilihan lazat lebih dari 200 hidangan "Spice Of Nusantara" di tengah-tengah suasana LEGO® yang menakjubkan dan unik. Masakan tempatan dan antarabangsa terdiri dari Beriani Bukhara Rice, Butter Prawn dengan daun kari, Chicken Tikka Masala hingga Bubur Lambok, Lemak Rebung, Itik Salai dan banyak lagi. Nikmati di stesen makanan kegemaran Pasta, Satay, makanan laut segar di atas ais, Cendol dan Ulam Ulaman & Sambal. Cari stesen memasak langsung untuk Roasted Whole Lamb & Barbeque dan Ikan Bakar juga .








Gambar-gambar ni baru sikit bakar line. hahaha. Ada macam menu lagi yang pasti buat korang tak boleh nak drive balik tup tup ter Check-in dekat Legoland Hotel sebab perut dah kenyang mata pun dah kuyu nak drive jauh pulak. kehkehkeh

HARGA BUFFET DINNER RAMADHAN DI LEGOLAND MALAYSIA



Untuk Dewasa, RM128nett seorang; untuk Kanak-kanak berumur 6 hingga 12 tahun dan Warga Emas berumur 60 tahun ke atas, RM65nett seorang. Beli 10, FREE 2. Kalau ada Annual Pass Legoland korang akan dapat potongan 20% eksklusif. Wow!

PERCUMA TIKET MASUK SEA LIFE LEGOLAND MALAYSIA


Untuk setiap pembelian Makan Malam Buffet “Spices of Nusantara”, korang sekeluarga akan menikmati kemasukan PERCUMA ke akuarium SEA LIFE! Terpesona dan temui lebih 13,000 makhluk laut di SEA LIFE. 

------------------------------------------------------------
INFO LANJUT

 Spices of Nusantara 
Bricks Family Restaurant, LEGOLAND® Hotel, LEGOLAND® Malaysia Resort

15 April - 12 Mei 2021
6 pm - 10 pm

Harga buffet:
RM128nett per Dewasa
RM65nett per Kanak-kanak/Warga Emas
*Beli 10 baucar, FREE 2
*20% discount for LEGOLAND® Annual Pass members

FREE Parking

FREE masuk ke SEA LIFE untuk setiap pembelian baucar!
4 pm - 6 pm | Ahad - Khamis

Untuk tempahan dan pertanyaan:
 +607-597 888 | admin.fnbhotel@LEGOLAND.my


0 Comments