DESIGN BLOG AMERAHUSSAIN.COM

Hai ! Bulan lepas beriya lah sembang kalau boleh nak satu hari satu entry. Tapi dasar makbuyong. Hahhaha. melayan malas lebih dari rajin. Hari ni ada cerita tentang kerja artwork Mimin je lah ye. Aku ni boleh je nak edit blog. Kebiasaanya aku edit blog yang sesiapa je pakai blogspot dengan harga murah. Biasanya aku akan pakai free template. Korang yang pakai blogspot aku cuma cas main coding dengan follow korang punya details yang korang bagi je lah..

DESIGN BLOG UNTUK MERA AMERA

Mera ni sebenarnya dah berhenti jadi blogger. Dulu dia punya blog www.merahussain.com buat bodoh je dia punya domain. Akhirnya ada orang amik domain dia lepas tu dia jual dengan harga yang mahal. Dah tu, sampai 2 kali dia purchase domain pulak tu kali ni. hahahaa. Dari blogspot ke wordpress

https://www.belaiankasihbonda.com/ 

Boleh klik dekat link tu untuk tengok mera kaya. Dah order blogspot lepas tu dia berhijrah ke wordpress. Tapi aku tak salahkan dia. Sebab dia berblog semula untuk berniaga. Jadi dia sangat memerlukan untuk add to cart shopping system. Kalau blogspot tak ada kemudahan tu.

https://amerahussain.com/

Okay, link kat atas ni pulak untuk wordpress mera. Aku tolong setup kan blog shop dia. Setakat basic dan belum pro. Harga masih mampu milik lagi. hahaha

Yess ! Kali ni aku dapat lain daripada yang lain punya task. Edit blog untuk mereka yang nak guna platform wordpress. Aku dah explore. Ada pro n cons jugak lah Wordpress dengan Blogspot ni. Apa yang aku boleh cakap.. Blogspot edit dekat satu bahagian je iaitu di bahagian coding. Tapi Wordpress  ni klik klik je dah siap. Cuma kena pandai klik je lah. Kalau tak pandai dia akan cepat fedup. 

Okay itu je nak share. hehehe bye

1 Comments